کار جهادی کلید محرومیت زدایی در استان اردبیل / سیاست مانع پیشرفت است


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836903

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از نظر شاخص های پیشرفت وضعیت خوبی ندارد، باید کار جهادگران را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، حامد عاملی صبح امروز در رزمایش جهادگران استان اردبیل اظهار داشت: به این نتیجه رسیده ایم که اگر جهادی در کشور انجام نشود مشکلات کشور حل نمی شود.

وی افزود: هدف امام راحل از تأسیس بسیج و رهبر انقلاب در حمایت از این خط شریف، بستن درهای جهاد در کشورمان نبود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید با تمام توان مشکلات مردم را حل کرد، گفت: اولین ویژگی یک جهادگر این است که کارها را با اخلاص و نیت خالص انجام دهد و پای هوس های دنیوی نگذارد و فقط برای رضای خدا باشد. هدف مقدسی از انجام کار مقدس دارند و سومین ویژگی کار جهادی، مقابله با هوس های شیطانی است.

وی با بیان اینکه کار جهادگران زمینه ساز پیشرفت در هر کارگاه صنفی و انسان سازی است گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از نظر شاخص های پیشرفت وضعیت خوبی ندارد، باید کار جهادگران را سرلوحه کار خود قرار دهیم. برای رهایی از این وضعیت “

عاملی تاکید کرد: دولت در کنار بسیج سازندگی برای رفع غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار بسیج می شود و با توجه به تامین آب بیش از 2200 گروه جهادی در 454 استان استان و احداث پل و سد، امکانات رفاهی لازم را فراهم می کنیم. در اختیار این عزیزان قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت: اگر می خواهیم کشوری آباد و آینده ای روشن را برای فرزندانمان ترسیم کنیم، نباید به دنبال کار سیاسی و نمایش باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید