با خروج آمریکا از منطقه انتقام سخت است/ پرچم مقاومت همچنان با عزت برافراشته است

زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796738

حجت الاسلام رضایی با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: زمانی که آمریکایی ها پایگاه های خود را در منطقه جمع کرده و از منطقه خارج می شوند، انتقام سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی رضایی در گفتگوی اختصاصی با موج رسا; وی با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت ایران پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار یکدیگر محبت و محبت خود را نسبت به این شهید بزرگوار ابراز کردند.

وی با بیان اینکه در شهادت سردار سلیمانی می توان گفت مردم احساس می کردند فردی از خانواده خود را از دست داده اند، گفت: در شهادت سردار سلیمانی مردم شریف ایران در دلشان غمگین بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حریم هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران از مسئولان و به ویژه نظامیان خواسته اند به این جسارت مردم ایران پاسخ دهند، گفت: پس از موشک باران دولت اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری فرمودند: این اقدام نظام اسلامی یک سیلی بود.

وی گفت: این انتقام زمانی سخت می شود که آمریکایی ها پایگاه های خود را در منطقه ترک کنند و منطقه را ترک کنند. از عراق برو بیرون

حجت الاسلام رضایی با اعلام اینکه خون پیشوای دل ها بر جای می ماند، گفت: به فضل الهی پرچم مقاومت در سوریه با عزت و عزت برافراشته است.

وی با بیان اینکه در لبنان با وجود همه توطئه ها پرچم مقاومت در راس آن قرار داشت، افزود: در یمن همه افتخارات و پیروزی ها متعلق به انصارالله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حریم هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پرچم مقاومت در عراق نیز مانند سایر کشورها در اوج عزت و در اهتزاز است، خاطرنشان کرد: حرم است.

او گفت: “ما امیدواریم به زودی شاهد جاهای خالی آمریکا در سراسر منطقه باشیم و این اغراق نیست.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید