مسئولانی چون حاج قاسم باید در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند/ انتقام سخت خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه است

وی افزود: سردار سلیمانی پیرو کامل خط رهبری بود و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری حرکت می کرد و همین امر باعث ماندگاری این شخصیت بزرگوار در دل ها شد.

فرماندار تاکستان گفت: سردار سلیمانی مدیری شعار محور پشت میز نبود بلکه یک مسئول عمل گرا بود که همیشه در میادین حضور داشت و به همه آحاد ملت به یک اندازه نگاه می کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: تواضع و فروتنی شهید سلیمانی او را به عنوان شخصیتی بی نظیر در جهان معرفی کرد و باعث شد که در قلب همه مسلمانان و آزادگان جای گیرد و یادش جاودانه بماند.


مسئولان باید با سیره و مکتب سردار سلیمانی آشنا شوند

وی گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت و مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب است به طوری که حتی وصیت کردند که فقط عنوان سربازی را روی سنگ مزارش بنویسند.

استاندار توکستان گفت: مسئولان باید با سیره و مکتب سردار سلیمانی آشنا شوند و مانند این شهید بزرگوار در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیشتاز باشند و دیگران را در جهت اهداف خود راهنمایی کنند.

طاهری گفت: مقام معظم رهبری در اولین ساعت شهادت سردار سلیمانی فرمودند انتقام سنگین خروج آمریکا از منطقه و کوتاه شدن بازوی استکبار در جهان اسلام و خاورمیانه است و اکنون دنیا شاهد افغانستان و عراق

وی ادامه داد: فتح و مقابله به موقع دلاوران اسلام و سپاه رشید سپاه در حمله به پایگاه عین الاسد سیلی سنگینی بر دشمن بود و هیمنه دروغین آمریکا را در هم شکست. “

این مقام مسئول تاکید کرد: انتقام سختی هنوز در راه است و خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی انتقام سختی است که به زودی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید