سپاه همچنان به انتقام سخت ادامه می دهد/ غم حاج قاسم برای ملت ایران همچنان مثل روز اول داغ است

ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796497

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار علی فدوی گفت: این روند پیروی از سپاه برای انتقام‌جویی سخت ادامه دارد و ما روش‌های مختلفی را دنبال می‌کنیم تا ببینیم مردم ما چه زمانی خوشحال هستند. چون هنوز هم مثل روز اول غم حاج قاسم برایشان داغ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار علی فدوی امشب در جمع خبرنگاران در جوار حرم سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در 22 بهمن جشن می گیریم و مهمترین ویژگی که در این 43 سال خواهد بود را اینگونه بیان کرد. در سراسر ملت ما و امت اسلامی این بعد انقلاب اسلامی یعنی بعد ایثار و شهادت در نتیجه پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست همیشگی انقلاب اسلامی بیشتر نمایان شده است. جبهه دروغین شیطان بزرگ . .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این شهدای عزیزی که در همه جای کشور ما هستند. حاج قاسم، حاج قاسم، شهدای بزرگ جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با تاکید بر پیوند فرهنگ جهاد و شهادت با اسلام و پیامبر، تصریح می کنند: خدا و ائمه (ع) به نهاد راه پیدا کرده اند. از مردم ما

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهید باشد در هر شرایطی بر دشمنان خود پیروز می شود، تصریح کرد: محبوب ترین چیزی که مردم دارند جانشان است؛ اما در هر شرایطی، مردم شهید پرور هستند. وقتی انسانها به بصیرت و بلوغ قلبی رسیدند که جان خود را در راه اهداف متعالی خود در راه خدا و دین و ارزشها نثار کنند، در صورت لزوم، هیچ کس نمی تواند بر آن غلبه کند.

سردار فدوی گفت: بیش از 200 هزار شهید در اقصی نقاط این کشور حضور دارند که طبق آیه قرآن حضوری زنده است. چشید

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام شهادت حاج قاسم با کشتن افراد شرور مانند رئیس جمهور آمریکا به دست نمی آید و اگر صد رئیس جمهور آمریکا را بکشیم و حتی هزاران انسان شرور را به قتل برسانیم. شهادت او چنین مرد الهی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روند پیروی از سپاه برای انتقام گیری سخت ادامه دارد و ما روش های مختلفی را دنبال می کنیم تا ببینیم مردم ما چه زمانی خوشحال هستند؛ زیرا غم حاج قاسم همچنان مثل روز اول برای آنها داغ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید