بهادری جهرمی: دوران بد زبانی با خبرنگاران به پایان رسید/ فرماندار رفسنج برکنار شد

بهادری جهرمی: دوران بد زبانی با خبرنگاران به پایان رسید/ فرماندار رفسنج برکنار شد

روز جدید : علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجانی در پی بی احترامی به یک خبرنگار با حکم وزیر کشور از سمت خود برکنار شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به برخورد فرماندار رفسنجان با خبرنگاری در توئیتر نوشت: دوران بد زبانی با خبرنگاران به پایان رسیده است. حکومت مردمی مسئول است و حفظ کرامت خبرنگاران توسط دولتمردان امری ضروری است.

علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجانی به دستور وزیر کشور به دلیل بی احترامی به یک خبرنگار از سمت خود برکنار شد.

یکی از خبرنگاران محلی شب گذشته در نشست خبری از علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنج درباره انتقال آب رودخانه این شهر به پروژه خصوصی سوال کرد که پاسخ غیرمنتظره فرمانداری را دریافت کرد.

بر اساس ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، خبرنگار به پورمحمدی گفته است که به خاطر شتری که در روز اول ورودش به استان قربانی شده بود، از یک «مشهور» حمایت کرده و سعی کرده آب رودخانه شهر را منحرف کند. جواب می دهد اگر می خواهی دور هم جمع شویم، یک بار دیگر تکرار کن، می زنم تو دهنت!

انتشار این ویدئو در شب گذشته واکنش های مختلفی را در پی داشت. ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تو دهن خبرنگار می زنی؟ مردم باید متولی مسئولان باشند. روزنامه نگار نیز صدای مردم است».

خانه مطبوعات کرمان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که تا حصول نتیجه قابل قبول بر رفتار استاندار رفسنجانی نظارت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید