بهادری جهرمی: با تغییرات ساختاری جدید، رئیس شورای عالی مناطق آزاد از سوی وزیر اقتصاد منصوب می شود.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی و دبیر هیأت دولت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده در قانون احکام که در بودجه سال جاری از سوی شورای اسلامی شهر برجسته و نهایی شده است، ساختار دبیرخانه شورای عالی تغییرات شورای مناطق آزاد

بهادری گفت: با این تغییرات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی از نهاد ریاست جمهوری جدا و به وزارت اقتصاد و دارایی منتقل شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: بر اساس تغییراتی که در قسمت هزینه ای لایحه بودجه 1401 مجلس اجرا شد، بر اساس بند (ز) تبصره 18 مصوب شد که کل دستگاه های اجرایی، مدیریتی، ساختاری. و تشکیلات مربوط به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی.

دبیر شورای دولت تصریح کرد: بر این اساس لازم بود وزیر محترم اقتصاد و دارایی رئیس شورای عالی مناطق آزاد را منصوب کنند.

بهادری گفت: با توجه به تغییر ساختاری، تغییراتی در مدیریت دبیرخانه این شورا ایجاد شد و آقای نصرالله ابراهیمی از سوی وزیر محترم اقتصاد به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی تجارت آزاد منصوب شدند. و مناطق ویژه اقتصادی

دبیر شورای دولت ضمن قدردانی از خدمات و زحمات سعید محمد در مدت تصدی این مسئولیت گفت: از خدمات آقای سعید محمد همچون گذشته در دولت استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید