تغییرات زیادی در ثبات از تراکتور می گیریم/ سعی می کنیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797301

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تلاش می کنیم از تیم فوتبال پرسپولیس امتیاز بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در جدول می بینیم که پرسپولیس مدعی است. نتایج خوبی کسب نکرده ایم و تلاش می کنیم بهتر شویم. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و می خواهیم فردا بازی بهتری داشته باشیم و امتیاز بگیریم.

وی درباره شرایط محمدرضا اکبری بیان کرد: او با ما تمرین کرده و شرایطش بد نیست و در صورت آمادگی برای بازی باید با او صحبت کنم. علاوه بر اخبار، یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند و باید منتظر بمانیم تا فردی ببینیم می توانند بازی کنند یا خیر.

سولدو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاهش اولتیماتوم داده است یا خیر؟ عنوان: وقتی آمدم و شرایط تراکتور را دیدم گفتم این تیم شرایط سختی دارد چون بازیکنان خوبی از تیم رفتند و از من خواستند که تیم را تثبیت کنم. به آنها گفتم تراکتور فصل سختی را پیش رو دارد. مشکل دیگری که داریم این است که بازیکنان مصدوم داریم و هر چهار روز یک بار باید بازی کنیم. این مشکلات کار ما را سخت کرده است.

وی همچنین گفت: تراکتور فردا خوب بازی می کند. تراکتور هوادارانی دارد که دوست دوازدهم ما هستند. ما آمدیم تا امتیاز بگیریم و مطمئنا بازیکنان انگیزه بالایی دارند.

سرمربی تراکتورسازی درباره نقل و انتقالات این تیم نیز خاطرنشان کرد: همه می دانید که الان زمانی است که پیدا کردن بازیکن خوب سخت است. بازیکنان خوب در خدمت تیم خود هستند. در مورد بازیکنان خارجی هم همینطور.

سولدو در پایان گفت: یکی از مشکلات این است که تیم به دلیل تغییرات زیاد به ثبات نمی رسد. قول نمی دهم اما تیم به گونه ای است که باید فصل سختی را پشت سر بگذارد و حتی با تقویت شرایط نیاز به بهبود دارد، اما این فصل به شرایط ایده آل نمی رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید