در مقایسه با جام جهانی روسیه، تیم بهتری داریم/روز سختی برای انگلیس، آمریکا و ولز خواهیم داشت.


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907167

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انگلیس، آمریکا و ولز حریفان سرسختی خواهند بود اما ما تیم آسانی برای این حریفان نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید ابراهیمی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی در فاصله سه هفته مانده به شروع جام جهانی قطر اظهار داشت: فکر می کنم همه چیز طبق برنامه کادر فنی پیش می رود. بعد از تعطیلی لیگ قطر به دلیل میزبانی جام جهانی، به تهران آمدم و با تمرکز کامل در تمرینات تیم ملی شرکت کردم. علاوه بر فوتبالیست هایی که این روزها در تهران آماده می شوند، لژیونرها نیز طبیعتا تمرینات با کیفیتی را انجام می دهند و در فاصله 21 روز تا شروع جام جهانی، برنامه های تیم ملی با نظم خاصی پیش می رود.

وی با بیان اینکه انگیزه تیم ملی در بالاترین حد ممکن است، تصریح کرد: در دور قبل جام جهانی با چهار امتیاز بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را در این رقابت ها به دست آوردیم اما هدف خودم این است. که اگر یکی از بازیکنان تیم ملی در جام حذفی قهرمان جهان قطر شوم در کنار سایر بازیکنان نتیجه مسابقات جهانی قبلی را بهتر کنم. ما مربی بزرگ و باتجربه ای مثل کارلوس کی روش داریم و تیم ما از نظر بازیکن باتجربه تر از قبل است. در روسیه پنج، شش بازیکن تجربه جام جهانی را داشتند اما در تیم فعلی 15، 16 بازیکن جام جهانی را تجربه کرده اند و نسبت به قبل تیم بهتری هستیم و این فرصت را داریم که بتوانیم با همدلی که وجود دارد رقابت کنیم. در تیم ملی در مسیر رسیدن به نتایج خوب و سربلندی ایران و مردم عزیزمان هستیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران به وضعیت حریفان ایران در جام جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: انگلیس یکی از مدعیان جام است. این یک ارزیابی کلی و کلی از تیم انگلیس است. ولز و آمریکا تیم های ناشناخته ای نیستند و بازیکنان باکیفیتی دارند و قطعا مقابل این سه تیم کار آسانی نداریم. این واقعیت که بازیکنان مسئول یک کشور و یک ملت هستند، کار را سخت تر می کند. باید اعتراف کنیم که در گروه آسانی نیستیم اما از طرفی حریف آسانی برای رقبای خود نخواهیم بود. آنها می دانند که ایران روز سختی را برای آنها رقم خواهد زد. غیرت، اتحاد و انسجامی که در تیم ملی ایران وجود دارد کار را برای رقبای ما سخت می کند.

ابراهیمی درباره تمرین سه نفر خود شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان گفت: شاید برایتان جالب باشد که وقتی راهی ایران بودیم با هم صحبت کردیم. فکر می کردیم در ایران هر روز زیر نظر مربی بدنساز تمرین کنیم اما وقتی به ایران آمدیم کی روش صبح و بعدازظهر در یک تمرین سه نفره با ما بود. این سوال دوباره عظمت کویروس را به ما نشان داد. خیلی جالب است که یک مربی با نام، سنت و تجربه آنقدر برای بازیکنانش ارزش قائل است که حتی سه بار صبح و بعد از ظهر تمرینات آنها را زیر نظر دارد. این رفتار نشان می دهد که او چقدر به جزئیات اهمیت می دهد و چقدر زمان صرف آماده سازی تیم و بازیکنانش می کند.

بالاخره گفت: با نزدیک شدن به جام جهانی حس حضور در این مسابقات بیشتر می شود و ما بازیکنان شبانه روز به این موضوع فکر می کنیم. به هر حال، جام جهانی بزرگترین رقابت ورزشی در جهان است و همه ما هیجان زده هستیم که به این رویداد نزدیک شویم. ما با تمام توان و غیرت و تعهد خود تلاش می کنیم تا مردم کشورمان را شاد کنیم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای سربلندی مردم و کشور به کار خواهیم بست.

دیدگاهتان را بنویسید