در جام جهانی گروه سختی خواهیم داشت/ کار را برای انگلیس سخت می کنیم


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819013

80 درصد از بازیکنان آمریکایی در تیم های خوب اروپایی بازی می کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انگلیس نسل بسیار خوبی دارد اما ما آماده و سخت کار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره قرعه کشی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر گفت: در جام جهانی تیم ضعیفی وجود ندارد و بهترین های هر قاره ای انتخاب شده اند. در واقع هر تیمی که به این مسابقات بیاید می تواند حریف فوق العاده سختی باشد. ما این تجربه را در دوره قبل داشتیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که بین گروه های موجود نسبت به کشورهای اول و دوم که تقسیم بندی شده اند تفاوت جزئی وجود داشت. گروه ما در جام جهانی سخت است. انگلیس در مقابل یورو عملکرد بسیار خوبی داشت. انگلیس تیم بسیار منسجمی است و مربی دارد که مدت زیادی با او کار کرده است. انگلیس می تواند سه تیم بسیار خوب و برتر در جام جهانی داشته باشد. آمریکا نیز یکی از بهترین نسل های خود را دارد.

جهانبخش درباره رقبا گفت: 70،80 درصد بازیکنان آمریکایی در تیم های خوب اروپایی بازی می کنند و تاثیرگذار هم هستند. در مورد تیم های پلی آف، من چیز زیادی از اوکراین ندیده ام. اسکاتلند و ولز را هم زمانی که در انگلیس بودم دنبال می کردم. آنها نسل بسیار خوبی دارند و رسیدن به این پلی آف برای آنها قدم بزرگی است اما اینکه بتوانند به جام جهانی بروند برای آنها آرزوی بزرگی است.

او گفت: همه تیم ها خوب هستند. ما عموماً در گروهی هستیم که اگر خودمان باشیم و آمادگی و شرایط فراهم باشد، می توانیم کارهای مثبت انجام دهیم. بازی اولمان با انگلیس هم سخت خواهد بود. من تجربه بازی اول مقابل مراکش را داشتم و بازی اول مسابقات فوق العاده سخت خواهد بود. ما ترجیح می دادیم با تیم دیگری شروع کنیم، اما این مساوی بود. به هر حال بازی سخت می شود.

کاپیتان تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: انگلیس نسل بسیار خوبی دارد اما ما آماده و سخت کار خواهیم کرد. مهمترین چیز این است که مردم را سربلند کنیم و همه ببینند که ما هر کاری از دستمان بر می آید برای سربلندی ایران انجام می دهیم. این برای مردم بسیار مهم است و برای این کار آماده می شویم تا در ابتدا و ادامه جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید