اگر با این روند پیش برویم قهرمان می شویم/بازی های سختی بعد از جام جهانی خواهیم داشت


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906445

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما در ضربات آخر نتوانستیم موفق شویم و گلی به ثمر نرسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسمار ویرا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: همانطور که قبل از بازی هم گفتم در لیگ امسال بازی آسانی وجود ندارد و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبود. مسابقه سختی بود. در نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم با خروج کمال در 18 قدم بازیکنان بیشتری داشتیم و در نهایت با یک پاس به گل رسیدیم.

وی درباره نتیجه 1-0 پرسپولیس گفت: اگر به همین رویه ادامه دهیم قهرمان می شویم اما قبل از بازی نمی توانیم انتخاب کنیم که 1-0 یا 2-0 برنده شویم اما گل نخوردن می تواند خوب باشد. .

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه های این تیم در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: چیزی که الان به آن فکر می کنیم استراحت روحی و جسمی است. بهتر است بازیکنان در کنار خانواده و دوستان خود اوقاتی آرام داشته باشند. بعد از جام جهانی بازی های سختی در لیگ و حذفی های جام حذفی خواهیم داشت و باید شرایط فیزیکی، بدنی و تاکتیکی بهتری داشته باشیم.

ویرا در مورد اردوی خارجی پرسپولیس گفت: در مورد این موضوع صحبت می کنیم. هیچ چیز قطعی نیست اما خیلی خوب است که بازیکنان 11-12 روز در یک اردوی خارجی کنار هم باشند تا بتوانیم در شرایط خوبی تمرین کنیم و پیشرفت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید