جام جهانی هندبال را رونق می بخشد/ کار سختی مقابل حریف داریم

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921967

گیتی پسند سرمربی این تیم در اصفهان با اشاره به همگروهی تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی می گوید اسپانیا رقیب بسیار سرسختی است اما تقریبا می توانیم با دو تیم دیگر گروه یعنی شیلی و سیاه بازی مساوی کنیم. جنگل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیوان صادقی سرمربی تیم گتی پسند اصفهان در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی گفت: بازیکنان زیادی را می شناسم که در این تیم حضور دارند اما با توجه به گذشته و تجربه ما داریم و با توجه به گروه بندی، مقابل اسپانیا کار بسیار سختی پیش روی ماست، اما فکر می کنم بتوانیم در مقابل دو حریف دیگر یعنی شیلی و مونته نگرو عملکرد تقریبا برابری از خود نشان دهیم.

وی افزود: جام جهانی با حضور بهترین تیم های ملی هر قاره برگزار می شود و به همین دلیل این مسابقات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تیم های جام جهانی در سیستم دفاعی خود از بازیکنان بلند قد استفاده می کنند و ممکن است در این زمینه کمی تحت فشار باشیم اما از نظر سرعت می توانیم جبران کنیم.

گیثی پسند سرمربی تیم هندبال افزود: تیم ملی در مسابقات جهانی از چند بازیکن جوان بهره می برد که این اتفاق خوبی است و نقطه قوت محسوب می شود. برگزاری چند بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی نیز به آمادگی کامل تیم ملی و کادر فنی برای این مهم کمک می کند.

صادقی با بیان اینکه حضور در مسابقات جهانی می تواند زمینه ساز پیشرفت بیشتر هندبال باشد، گفت: حضور در مسابقات جهانی هندبال ایران را رونق و انگیزه بیشتری در این رشته ایجاد می کند و جوانان مستعد جذب این رشته می شوند.

گیتی پسند سرمربی تیم هندبال اصفهان در پایان گفت: کار سختی در مسابقات جهانی داریم اما امیدوارم تیم ملی بتواند در این رویداد نتیجه قابل قبولی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید