برای موفقیت تقسیم شده ایم/ در مرحله بعدی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کار سختی داریم

ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802292

صحبت های سرپرست تیم ملی هندبال از رقابت های عربستان

لیدر و آنالیزور تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان سختی دارد اما همه بازیکنان برای موفقیت تقسیم شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی، سرپرست و آنالیزور تیم ملی درباره دیدارهای مرحله گروهی تیم ملی گفت: در مرحله گروهی میزبان سه تیم استرالیا، هند و عربستان در دو دیدار نخست مقابل استرالیا هستید. و هندوستان زیاد کار نکردیم و این دو تیم به اندازه تیم ملی ایران نبودند و با اختلاف پیروز شدیم.

وی افزود: خوشبختانه در آن دو بازی بازی ما را عربستان انجام نداد و در بازی سوم میزبان بودیم. اگرچه در نیمه اول با عربستان 4 گل عقب بودیم، اما در نیمه دوم بازیکنان به خود آمدند و این اختلاف را جبران کردیم.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه همه تیم های ملی برای موفقیت تقسیم شدند، گفت: همه تیم های ملی برای موفقیت تقسیم شده اند و تمام وجود خود را در زمین می گذارند. در دیدار مقابل عربستان، بازیکنان بین دو نیمه عهد بستند تا پیروز میدان شوند.

سلیمی با اشاره به سختی های بازی با میزبان این رقابت ها خاطرنشان کرد: عربستان از همه شرایط برای میزبانی به نفع خود استفاده می کند. از عدم اجازه تمرین در سال مسابقات گرفته تا برگزاری دو مسابقه اول در کتیف که با محل زندگی ما فاصله دارد. حضور تماشاگران عربستانی را نیز نباید نادیده گرفت. با این حال ما نه تنها 4 گلی را که در نیمه اول از دست دادیم جبران کردیم، بلکه با 4 گل میزبان را شکست دادیم.

آنالیزور تیم ملی هندبال ایران درباره دیدارهای بعدی تیم ملی گفت: در مرحله بعدی مسابقات کار سختی داریم. تیم های حریف را آنالیز می کنیم و سرمربی هم برنامه های خود را برای برد اجرا می کند. همه تیم های ملی برای مسابقات پیش رو آماده هستند و امیدواریم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

وی افزود: بحرین تنها نماینده قاره آسیا در بازی های المپیک بود و حتی با وجود بازیکنان چند ملیتی توانست تیم قطر را شکست دهد. کویت در آسیا هم سابقه خوبی دارد و یکی از تیم های قدیمی هندبال است و کار سختی مقابل عراق داریم. امیدواریم با 2 برد سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و جزو 4 تیم اول مسابقه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید