در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان کار سختی در پیش داریم/ با 3 تیم قدرتمند همگروه هستیم.


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844219

در این مسابقات شرکت نکردیم، ناکامی بدی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با اشاره به حضور تیم های قدرتمند در گروه ایران گفت: امتیاز دو بازیکن ایرانی در رنکینگ جهانی کم بود به همین دلیل وارد گروه سختی شدیم و با برزیل متحد شدیم. لتونی و اتریش هر سه بسیار قوی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان با حضور 96 تیم از 11 تا 22 خردادماه در رم برگزار می شود و تیم ملی ایران صبح امروز (سه شنبه 16 خرداد) راهی ایتالیا شد.

حمید موحدی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران راهی ایتالیا شد، درباره این دیدارها گفت: برای شرکت در جلسه پیش نمایش اسناد و جلسه فنی باید قبل از 18 خرداد در ایتالیا باشیم.
وی درباره آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی ایران توضیح داد: با توجه به لیگ برتر ساحلی فقط یک اردو داشتیم که برای چنین مسابقاتی کافی نیست. تنها اردوی ما در بندر ترکمن 25 خرداد ماه به پایان رسید، در حالی که این مسابقات حداقل به 6 ماه تمرین و مسابقات تدارکاتی نیاز داشت تا تیم آماده باشد، در شرایط فعلی چاره ای نبود و امیدواریم بازیکنان نیز با همین وضعیت خوب بازی کنند. سطح آمادگی

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با یادآوری اینکه بازیکنان قبل از شروع مسابقات در لیگ برتر ساحلی شرکت کرده بودند، گفت: بین مسابقات لیگ برتر تفاوت وجود دارد و بازیکنان بین این فواصل تمرین نمی کنند. تیم های لیگ در یک سطح نیستند بنابراین حضور بازیکنان در این رقابت ها به معنای آمادگی جسمانی آنها نیست.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ساحلی هر دو سال یکبار برگزار می شود و حضور ایران در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است، افزود: اگر در این دوره شرکت نمی کردیم با ناکامی بدی مواجه می شدیم به همین دلیل باید در هر شرایطی در مسابقات حضور پیدا می کردیم. برای حفظ موقعیت خود و داشتن یک برنامه رقابتی بلند مدت قوی تر برای سال های آینده.

موحدی ادامه داد: در دوره قبل تیم ایران در مسابقات زیادی شرکت کرد و نتیجه بالایی کسب کرد و به همین دلیل در گروه مناسب تری قرار گرفت اما امسال چون نتیجه ما کم بود در گروه سختی قرار گرفتیم برزیل، لتونی. و اتریش خیلی قوی هستند و باید جزو سه تیم اول باشیم تا بتوانیم از گروه جلو برویم.

وی درباره نحوه رده بندی تیم ها در مسابقات قهرمانی توضیح داد: از هر گروه دو تیم اول جواز حضور خواهند داشت و چهار تیم سوم جدول با بالاترین امتیاز نیز مستقیما راهی مرحله بعد می شوند. از هشت سوم باقیمانده، چهار تیم برنده پس از پلی آف به دور بعد راه خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با اشاره به اولین بازی خود مقابل برزیل گفت: هر تیمی می تواند روزی یک بار تمرین کند و ما نیز تا 20 خرداد که اولین بازی مقابل برزیل است، می توانیم دو بار تمرین کنیم. در این مدت سعی کردم ویدیوی بازی های تیم هایی که با آنها همگروه هستیم را پیدا کنم و بتوانم بازی های این تیم ها را مرور کنم تا عملکرد بهتری داشته باشم. به هر حال ما ناامید نیستیم و تلاش می کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید