همه تیم ها با تمام قوا در مسابقات رفتند/کار سختی در پیش داریم


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888623

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: همه تیم ها با تمام قوا در مسابقات شرکت کردند و ژاپن با تیم دوم خود وارد مسابقات شد. کار سختی در پیش داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم پس از پیروزی 3 بر 1 تیم جوانان ایران در رقابت های جام کنفدراسیون مردان آسیا مقابل پاکستان گفت: خوشحالم که در اولین بازی پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با بیان اینکه پاکستان تیمی متحول شده و بازیکنان جدیدی را در این مسابقات معرفی کرد، گفت: هیچ اطلاعی از این تیم نداشتیم و پس از گزارش نتیجه ست اول، اطلاعات خوبی دریافت کردیم که فنی کارکنان آتا به سمت بازیکنان حرکت کردند و آنها هم تمام کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

رضا مومنی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما جوان ترین تیم این دوره از مسابقات هستیم، بازی چنین تیم هایی بسیار خوب است و این تجربیات برای قهرمانی جوانان آسیا برای تیم ایران بسیار مفید است و انشاالله بتوانیم به نتیجه برسیم. نتایج مورد نظر در این مسابقات.

وی گفت: تمامی تیم ها از جمله چین، کره و استرالیا با تمام توان وارد مسابقات شدند و ژاپن نیز با تیم دوم خود وارد مسابقات شد. کار سختی در پیش داریم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار افتتاحیه خود در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال مردان آسیا موفق شد پاکستان را شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

دیدگاهتان را بنویسید