کوثری، نماینده تهران: همه ایران را تحریم کردند، تا کجا پیش رفتند؟/ ما برجام را 100 درصد قبول داریم. برای انجام وظیفه می آیند/ با وجود وکیل، اسناد آنقدر قوی است که خود جاسوس انگلیسی هم اعتراف کند.

کوثری، نماینده تهران: همه ایران را تحریم کردند، تا کجا پیش رفتند؟/ ما برجام را 100 درصد قبول داریم.  برای انجام وظیفه می آیند/ با وجود وکیل، اسناد آنقدر قوی است که خود جاسوس انگلیسی هم اعتراف کند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جماران، گفت: دولت قبل در مورد برجام به توافق رسیدیم، ما به تعهدات خود عمل کردیم، اما آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکردند، ترامپ آمد و گفت من قبول ندارم و همه چیز را رها کردم. حالا چه چیزی باعث شد که آنها به دنبال توافق برگردند؟ اگر برجام که ما 100 درصد آن را قبول داریم دوباره اجرا شود، باید بیایند و به تعهدات خود عمل کنند و تحریم ها را بردارند تا مذاکرات انجام شود و ادامه پیدا کند.

: پارلمان اروپا در اقدامی درخواست کرد نام سپاه پاسداران ایران در لیست تروریست های اتحادیه اروپا قرار گیرد.

سردار محمد اسماعیل کوثری در این خصوص به خبرنگار جماران گفت: این اقدام پارلمان اروپا آب به هاون می ریزد. زیرا حتی قوانینی که در سازمان ملل نوشته اند با تصویب چنین موضوعی در پارلمان اروپا همخوانی ندارد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی و قوانین خاص ایران از 43 سال پیش رسماً یک سازمان نظامی است. کاری که امروز اروپایی ها انجام دادند از روی عصبانیت است که ما قاطعانه با آنها مخالفیم. به خصوص ضربات سنگینی که سپاه به آنها وارد کرد آنها را به چنین اقدامی واداشت که هیچ تاثیری در روابط بین الملل ندارد. سپاه دارد کار خودش را می کند و نظام جمهوری اسلامی کارش را مقتدرانه انجام می دهد.

وی در خصوص دستگیری جاسوس انگلیسی گفت: همان جاسوس انگلیسی محاکمه قانونی شد. با وجود حضور وکیل، اسناد و مدارک آنقدر قوی بود که خود متهم اعتراف کند که 43 سال است که چنین مواردی تکرار می شود و به دلیل قطع دست های جمهوری اسلامی در این زمینه مشغول بازی هستند. ایران. بنابراین کارهایی انجام می دهند که هیچ اثری ندارد و هدر می رود، زیرا ملت ها دیگر به حرف آنها توجه نمی کنند. به همین دلیل حضور و نفوذ آنها در بین ملت ها کم شده و از این بابت بسیار عصبانی هستند.

همه ایران را تحریم کردند، به کجا رسیدند؟

کوثری درباره ادامه تحریم ها از سوی غرب نیز گفت: اینقدر ایران را تحریم کرده اند، تا کجا پیش رفته اند؟ اینها تنها مدعیان دموکراسی هستند و با آن گوش دنیا را دریدند و گفتند ما آزادی داریم و این دروغ را به خورد مردم دادند و چون دستشان برگردانده است این کارها را می کنند و اثری ندارد.

ما برجام را 100 درصد قبول داریم، آنها باید بیایند و به تعهدات خود عمل کنند

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی با وجود تحریم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات برجام اظهار داشت: تا زمانی که آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکنند، برجام یکسان است. دولت قبل در برجام به توافق رسید، ما به تعهدات خود عمل کردیم، اما آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکردند، ترامپ آمد و گفت من موافق نیستم و همه چیز را رها کرد! حالا چه چیزی باعث شد که آنها به دنبال توافق برگردند؟ اگر برجام دوباره اجرا شود که ما صددرصد آن را قبول داریم، باید بیایند و به تعهدات خود عمل کنند و تحریم ها را لغو کنند تا مذاکرات صورت بگیرد و ادامه پیدا کند.

مردم ما مخالف تصمیم پارلمان اروپا برای تحریم سپاه هستند

وی تاکید کرد: مردم ما با تصمیم پارلمان اروپا برای تحریم سپاه مخالفند. چرا که سپاه همواره مسئولیت رفاه و امنیت مردم را بر عهده گرفته است و امروز اروپا زیر سوال مردم ایران است.

ما کار خودمان را می کنیم و آنها از این کار دور نمی شوند

کوثری در نهایت افزود: ما کار خود را انجام می دهیم و آنها موفق نخواهند شد زیرا این کار حتی از نظر بین المللی غیرمنطقی و غیرقانونی است و از هر نظر به ضرر خود آنها تمام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید