جانشین فرمانده سپاه: قاطعانه با فتنه گران برخورد می کنیم / ما وظیفه خود را انجام می دهیم نه آنچه را که دشمن تصور می کند. شرایط میدانی نحوه انجام این کار را تعیین می کند

جانشین فرمانده سپاه: قاطعانه با فتنه گران برخورد می کنیم / ما وظیفه خود را انجام می دهیم نه آنچه را که دشمن تصور می کند.  شرایط میدانی نحوه انجام این کار را تعیین می کند

روز جدید سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان در خصوص اتفاقات اخیر کشور گفت: ما به وظیفه خود عمل می کنیم نه آن چیزی که دشمن تصور یا پیش بینی می کند. تکلیف ما بر اساس دستور فرمانده و شرایط موجود در زمین و چگونگی انجام آن کار است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قطعا با کسانی که در حوادث اخیر مرتکب جنایت، اغتشاش و تهدید و خسارت به اموال عمومی و مردم شده اند برخورد قاطع خواهیم کرد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان در خصوص اتفاقات اخیر کشور، اظهار داشت: ما داریم وظیفه خود را انجام می دهیم نه آنچه را که انجام می دهیم. دشمن تصور یا پیش بینی می کند. تکلیف ما بر اساس دستور فرمانده و شرایط موجود در زمین و چگونگی انجام آن کار است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما فکر می کنیم باید بین کسانی که در خیابان هستند تفکیک قائل شویم. در واقع باید بین گروهی که دشمنی هستند و آن دشمنی ها را به وجود آوردند و گروهی که تحت تأثیر قرار گرفتند و دست به اعمال جنایتکارانه و خرابکاری زدند و تهدید نکردند، تفاوت گذاشت.

فدوی بالاخره در برخورد با گروهی که مرتکب جنایت و تخریب و تهدید می شود، تاکید کرد: قطعاً با کسانی که در حوادث اخیر مرتکب جنایت، اغتشاش و تهدید شدند و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع انجام خواهد شد. ما انجام دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید