کریمی کودوسی: اکنون مذاکره مهم نیست. آیا این اتفاق افتاد؛ ما نمی توانیم کار خود را انجام دهیم

کریمی کودوسی: اکنون مذاکره مهم نیست.  آیا این اتفاق افتاد؛  ما نمی توانیم کار خود را انجام دهیم

روز جدید عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تقدیر از سیاست همسایگی دولت سیزدهم گفت: روابط ایران با کشورهای همسایه در ماه های اخیر در بهترین حالت بوده است.

جواد کریمی کودوسی با اشاره به اقدامات دولت در ماه های اخیر گفت: راهبرد درست دولت سیزدهم اولویت بندی و پیگیری مسائل مهم کشور بود و دولت مبارزه با بیماری های قلبی را در این راستا قرار داده است. دستور کار و مهار بیماری.»

وی افزود: این در حالی است که به گفته کارشناسان بهداشت، اگر دولت روحانی واکسیناسیون عمومی را به موقع انجام می داد، امروز 50 هزار شهروند ایرانی که روی زمین افتاده بودند زنده بودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، دولت سیزدهم را گامی دیگر برای کنترل بازار خواند و گفت: تعدیل بخشی از بازار از جمله تامین 25 قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم از اقدامات مهم دولت است. «این کالا به صورت مقطوع در اختیار مردم قرار می‌گیرد و در این فرآیند واسطه‌ها قطع می‌شوند.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بسته شدن بودجه 141، دولت به هیچ وجه باز نیست و باید در چارچوب بودجه مصوب عمل کند. در بودجه 1401 دولت گام های بعدی برداشته و قدرت مانور بیشتری خواهد داشت.

کریمی کودوسی با ابراز امیدواری از رشد 8 درصدی بودجه سال 1401 گفت: 3.5 درصد از این رشد با بهره وری پیش بینی شده و پیش بینی می شود نظام خفته اقتصاد کشور آغاز شود و 4.5 درصد باقی مانده سرمایه گذاری های جدید است. اتفاق می افتد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم و تاکید بر افزایش و تقویت همکاری های منطقه ای گفت: اکنون بهترین روابط را با همسایگان خود داریم. بر اساس گزارش وزارت امور خارجه، مشکلات ما با کشورهای همسایه 100 درصد حل شده و برای توسعه روابط اقتصادی با همسایگان خود تلاش می کنیم و این توسعه روابط باعث رشد اشتغال در کشور و شروع تولید می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی 120 روز گذشته مسائل کشور در خصوص ترکمنستان، قرقیزستان، ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان و امارات حل شده و امروز در حال حل و فصل هستیم. در بهترین شرایط، هر روز که می گذرد روابط بیشتر می شود، بهتر می شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اوراسیا گفت: حوزه اوراسیا 300 و 400 میلیون نفر جمعیت دارد و مسیرهای زمینی با امنیت کامل باز است. البته در این زمینه مشکلات کوچکی وجود دارد که در صدد رفع آن هستیم. تصميم گرفتن. “

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه دولت سیزدهم شعار «اقتصاد را به مذاکره ربط نمی دهیم» را به طور کامل اجرا کرده است، گفت: در رسانه ملی به وزارت امور خارجه پیشنهاد دادم معاونت اقتصادی و دیپلماسی مردمی. صحبت. در دولت قبل چهره دوم سید عباس اراکچی بود. اراکچی یعنی مذاکره; اکنون مذاکره مهم نیست. ما نمی توانیم کار خود را انجام دهیم.

کریمی کودوسی با اشاره به معرفی تیم مذاکره کننده دولت قبل گفت: تیم قبلی از نظر سیاسی صادقانه و منصفانه با غربی ها برخورد کردند و فریب آنها به نفع ما بود، در بحبوحه مذاکراتی که 50 دوربین با خود بردند. و یک نمایش تبلیغاتی با رسانه ها «ظریف را با پیراهن سفید در بالکن هتل کبورک در حالی که اسناد و مدارک در دست داشت آزاد کردند؛ یعنی متن مذاکرات را خط به خط خواندم تا چیزی نخواند و خودش اعتراف کرد.

وی با اشاره به تحلیل غرب از روابط دولت و دولت گفت: برخی می گویند مجلس و دولت با هم هستند و اگر به دولت فشار بیاوریم با مجلس توافق می کند و برای ما امتیاز می گیرد. مجلس. مجلس قاطعانه به اجرای قانون پایبند است و هیچکس حق ندارد اجرای این قانون را آرام کند

کریمی کودوسی گفت: مجلس در جایگاه انقلابی قرار دارد و هیچکس نمی تواند از مجلس منتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید