جانشین فرمانده سپاه: شرایط اقتصادی کنونی کشور به این دلیل است که همراهی با آمریکا در گذشته باعث ناراحتی خداوند شده است.

جانشین فرمانده سپاه: شرایط اقتصادی کنونی کشور به این دلیل است که همراهی با آمریکا در گذشته باعث ناراحتی خداوند شده است.

دریادار علی فدوی در اولین سالگرد شهید محمدعلی حکبین در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه ماندگاری و ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون نگاه ویژه به حقیقت و وجود آقایان بزرگی است، گفت: شهدا و رهبری فرزانه انقلاب و با اشاره به نگاه الهی به نهضت امام(ره) اظهار داشتند: نهضت امام از سال 42 خواب را از چشم دشمنان حرام می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب جرقه احیای اسلامی را در جهان زد، افزود: دشمنان ابتدا به اشتباه تصور می کردند که انقلاب اسلامی خیلی زود به پایان می رسد، جانبازان و مردم همیشه در صحنه هستند. این انقلاب در مرحله دوم خود است.

سردار فدوی گفت: رزمندگان اسلام پس از مدت کوتاهی با توکل بر خدا در جنگ دشمن را شکست دادند چرا که خداوند می فرماید اگر به دستوراتی که داده ام عمل کنید کمکتان می کنم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور شهدای بسیار در تاریخ جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی این است که خداوند به بندگان بی شماری توفیق عمل به حق و در 43 سال داد. انقلاب وظیفه آنهاست و شهدای زیادی به شهادت رسیدند.

سردار فدوی با تاکید بر لزوم توجه به ماهیت استکباری جمهوری اسلامی با بیان اینکه اکنون نشانه هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی دیده می شود، گفت: این انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. نابودی رژیم صهیونیستی در 43 سال گذشته

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف آمریکا تشکیل گروهک های تروریستی برای نابودی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان گروه های مختلفی را برای نابودی ایران ایجاد کردند و آنها را به جنگ با ایران فرستادند. اسلام داشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین حملات تاریخ به یک کشور را حمله بعثی عراق به جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: 87 کشور در زمان جنگ با جمهوری اسلامی مخالفت کردند و حتی برخی وارد عمل شدند که اسلام پیروز است. هر روز جبهه باطل و استکبار ضعیف تر می شود.

سردار فدوی آغاز انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی را از دوران دفاع مقدس خواند و گفت: آمریکا که اهداف خود را در جمهوری از دست رفته می دید، در پایان یک سال مستقیماً با ایران وارد جنگ شد و به دنبال آن رژیم صهیونیستی از دوران دفاع مقدس شروع شد. جمهوری ایران در تمام مراحل حضور پررنگ داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به صلابت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: ایران اسلامی به یک نیروی بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است. محور مقاومت و جبهه اسلام در همه عرصه ها پیروز است، امروز دشمن به قدرت معنوی و پیشرفت نظام اسلامی پی برد و در اکثر مسائل از مواضع خود عقب نشینی کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب در همه جای دنیا وجود داشت و اکنون انصارالله یمن با پیروی از روحیه استکباری انقلاب اسلامی برای رژیم آل سعود شرط گذاشته است، بیان کرد: وجود بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشان دهنده وفاداری و وفاداری است. روحیه جهادی در جوانان جمهوری اسلامی ایران.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتایج انقلاب اسلامی قابل لمس نیست زیرا 200 هزار شهید و هزاران جانباز و اسیر برای بقای این نظام مقدس اسیر و اسیر شده اند. و از نظر فناوری در جایگاه بالاتری قرار دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه وقتی نتایج حاصل شد، جوانان ایرانی با تکیه بر نیروی ایمان به موفقیت های بزرگی دست یافتند، خاطرنشان کرد: ایمان به وعده های الهی نتیجه بهتری می دهد و با رعایت احکام قرآن، مردم یمن یکپارچه هستند. جبهه کفر به عنوان دولت جنوب ضعیف خلیج فارس، اروپایی ها، آمریکایی ها و حتی آفریقایی ها پیروز هستند.

وی اذعان داشت: وضعیت اقتصادی کنونی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست و به دلیل عدم توجه به احکام الهی و بر اساس دستورات دشمنان، امروز شاهد وضعیت اقتصادی کنونی در کشور هستیم. جامعه در گذشته است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همراهی دشمنان موجب ناراحتی خداوند متعال شده و این بدبختی جامعه را دچار مشکل می کند.

سردار فدوی وجود شهدای مدافع حرم را نتیجه تغییر نسل در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه نوین با خون پاک خود داعش را نابود کرد، هرچند دوران دفاع مقدس را هم ندیده بود. ).

سردار فدوی با اشاره به سیاست و منش الهی شهدا گفت: شهدای صالحین راه الهی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کردند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه نسل و سن شهادت را نمی شناسم، افزود: شهدای زیادی در سال های بعد از جنگ به دنیا آمدند و به جنگ دست نزدند، اما سیره الهی داشتند و برای دفاع از حریم خدا رفتند. و به شهادت رسیدند.»

دیدگاهتان را بنویسید