اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه درباره لغو ارز ترجیحی و دلیل «شکایت ۱۱۰ هزار صفحه ای آمریکا از ایران» به دادگاه لاهه

اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه درباره لغو ارز ترجیحی و دلیل «شکایت ۱۱۰ هزار صفحه ای آمریکا از ایران» به دادگاه لاهه

روز جدید : سردار فدوی گفت: توان دریایی آمریکا بالاترین جلوه از توان نظامی آنهاست. اما بزرگترین تحقیر را نیز توسط نیروی دریایی سپاه به آنها تحمیل شد که منجر به محاکمه ایران در لاهه شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: باید قدردان زحمات معلمان و اساتید باشیم.

وی در خصوص جهت گیری یارانه ها از سوی دولت فعلی گفت: کاری که رئیس جمهور انجام داد باید در ریاست آقای هاشمی انجام می شد. اما هیچ دولتی جرأت انجام این کار را نداشته است. در حالی که طبق قانون باید این کار انجام می شد. کاری که رایزی انجام داد این بود که به وعده قرآن برای توکل به خدا عمل کرد.

سردار فدوی افزود: امروز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی است. انقلابی که هیچ کس تصورش را نمی کرد پیروز شود، بنابراین به محض پیروزی انقلاب و از روز اول تشکیل جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جنگ و نبرد را به اشکال مختلف علیه مردم کشورمان آغاز کردند. اما الان با سال های اول انقلاب و حتی دو سال پیش قابل مقایسه نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: از نظر مادی توان ما بسیار کمتر و غیرقابل قیاس از جبهه دشمن است و این نشان می دهد که در هیچ حوزه ای حتی از نظر دانش، امتیاز عددی ما کمتر از آنها نیست. ; اما نتیجه چون خدا می‌فرماید من می‌فهمم خیلی فرق می‌کند، به شرطی که وظایفی را که خداوند تعیین کرده درست انجام دهیم و در این ۴۳ سال انقلاب بارها این نتیجه را دیده‌ایم.

وی گفت: توان نظامی آمریکا بر اساس توان دریایی است و طبق قوانین ناوبری بین المللی، کشتی ها می توانند تا 12 مایلی از سواحل هر کشوری سفر کنند. با توجه به این موضوع و این واقعیت که نیروی دریایی آمریکا بالاترین مظهر قدرت نظامی آنهاست. اما بزرگترین تحقیر نیروی دریایی سپاه را نیز متحمل شدند که منجر به محاکمه 110000 صفحه ای ایران در لاهه شد.

سردار فدوی تاکید کرد: حدود 87 کشور در جنگ تحمیلی از ارتش بعث عراق حمایت کرده اند. اما این حمایت برای آنها کارساز نیست. به عبارت دیگر، کار علمی آسانتر از کار سخت در میدان جنگ است. یعنی زمانی که در جنگ سخت عراق و ایران توانستیم در عرصه علمی به نتایج بسیار خوبی برسیم که برای خطرات آن باید به نتایج بسیار بهتر از موارد ذکر شده برسیم و این توانایی را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید