شرایط سخت کنونی در تاریخ تیم ملی بی سابقه است/ طارمی در دالامان شرایط سختی دارد.

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803321

عابدزاده، نیاسمند و انصاری فرد تا 2 ساعت دیگر وارد تهران می شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی طارمی واقعا در شرایط سختی قرار دارد و در صورت حضور در اردو باید بدون آمادگی به مصاف تیم ملی عراق برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مژتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین شرایط تیم ملی گفت: واقعاً چنین شرایط سختی را تجربه می کنیم که شاید در تاریخ تیم ملی بی سابقه بوده است. با این حال سعی می کنیم پروتکل ها را رعایت کنیم و می خواهیم بازیکنانی که دیر وارد اردوی تیم ملی شده اند شرایط خوبی داشته باشند.

وی همچنین گفت: امیر عابدزاده و پیام نیازمند ابتدا باید به پاریس بروند و سپس از طریق دبی به ایران بیایند. کریم انصاری فرد نیز قبل از آمدن به تهران باید از آتن وارد دبی می شد. فکر کنم یکی دو ساعت دیگه این 3 نفر به ما اضافه بشه. این بازیکنان باید تست PCR را پشت سر بگذارند و بلافاصله در مرحله قرنطینه در اتاق خود بمانند.

هورشیدی درباره وضعیت مهدی طارمی گفت: مهدی طارمی واقعا در شرایط سختی قرار دارد. شهر دالامان از استانبول دور است و اکنون آنجاست. وقتی وارد شهر شد 7 ساعت در فرودگاه منتظر ماند. زمانی که به استانبول رسید به دلیل آب و هوا و شرایط سخت به دالامان پرواز کرد. در کل اگر به اردو برود باید بدون تمرین مقابل تیم ملی عراق بازی کند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در پایان گفت: هنوز در مورد کشیدگی تاج به ما گفته نشده است اما اکثر بیماری هایی که در این شرایط وارد بدن می شوند از نوع آمیکرون هستند. امیدواریم بقیه بچه ها هم در سلامت کامل آماده مسابقه باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید