قهرمانی جهان والیبال ساحلی اولین تیم جهان اولین حریف ایران است/ نبرد سخت قانونی و سالم با مدعیان صعود


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843147

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در اولین دیدار خود به مصاف بهترین تیم جهان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از 20 تا 29 خردادماه با حضور 96 تیم در ورزشگاه معروف فرو ایتالیاکو شهر رم برگزار می شود.

قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت ها شب گذشته (سه شنبه 10 خرداد) در ژورمالای لتونی انجام شد و تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) در گروه پنجم با تیم های برزیل (آندره) همگروه شد. – جورج)، لتونی (سامولویس – ساندز) و اتریش (هابر-دسلر) گروه بندی شدند.

فدراسیون جهانی والیبال امروز (چهارشنبه 13 خرداد) برنامه مرحله گروهی این رقابت ها را اعلام کرد و تیم ملی ایران در اولین دیدار خود به مصاف بهترین تیم جهان می رود که تیم برزیل (آندره جورج) در آخرین رنکینگ جهانی والیبال ساحلی با 4560. امتیاز اول است.

همچنین لتونی (سامولویس-ساماندز) و اتریش (هابر درسلر) دیگر حریفان مرحله گروهی تیم والیبال ساحلی ایران به ترتیب با 3400 و 2080 امتیاز در کلاس های یازدهم و 30 فدراسیون جهانی والیبال هستند.

سالمی و وکیلی که در یک سال گذشته در مسابقات بین المللی شرکت نکرده و به همین دلیل امتیازی به دست نیاورده اند با 320 امتیاز در رده 230 قرار دارند و برای نایب قهرمانی آسیا خواهند جنگید.

مجموع این آمارها نشان می دهد مردان ایرانی والیبال ساحلی در جام جهانی ایتالیا دیدارهای بسیار سختی را پیش رو دارند و راه سختی تا مرحله حذفی خواهند داشت.

برنامه تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان جهان به شرح زیر است:

جمعه 20 خرداد؛ ایران – برزیل (آندره – جورج)

شنبه 21 خرداد؛ ایران – لتونی (سامولویس – سمندز)

دوشنبه 23 خرداد؛ ایران – اتریش (Haber – Dressler)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید