قهرمانی والیبال ساحلی آسیا صعود تیم دوم ایران قطعی شد


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911056

دومین تیم ملی والیبال ساحلی ایران با غلبه بر هنگ کنگ دومین قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را کسب کرد و صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه 3 آبان ماه) با برگزاری سیزده دیدار در دو زمین ساحلی شهرستان بندرعباس پیگیری می شود.

در اولین دیدار خانگی ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) از گروه هفتم این مسابقات به مصاف هنگ کنگ وان (پوی لام وانگ – کیفنگ لام) رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا دومین پیروزی خود را کسب کند و به مرحله حذف قطعی است.

سالمی و آقاجانی در این دیدار با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 12 حریفان خود را شکست دادند و 4 امتیازی شدند و در صدر جدول گروه G قرار گرفتند.

بهمن سالمی در این دیدار با خدمات هدفمند خود برای میزبانی از هنگ کنگ با مشکل مواجه شد و در مجموع تیم ایران دو سرعت و عملکرد خوبی مقابل این تیم داشت.

تیم دوم ایران در اولین روز این مسابقات موفق شد چین سه (جائو شین لی تائو شو) را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و فردا (چهارشنبه 4 آبان ماه) در مرحله سوم به مصاف تایلند وان (سورین جونگ کلانگ-) خواهد رفت. و بازی پایانی مرحله گروهی بانلو ناکپراک ​​هنگ) خواهد رفت.

در دیگر دیدار همزمان و در زمین دوم این رقابت ها تیم های چین یک (لیک جیانگ و جیا شینو) و قزاقستان دو (نوردوس آلداش – کریل گورین) از گروه ششم به مصاف هم رفتند.

در این دیدار چینی ها با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 پیروز شدند تا به عنوان تیم دوم شرکت کننده در این رقابت ها صعودشان به مرحله حذفی قطعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید