جام بیست و دوم والیبال ساحلی قهرمانی آسیا به قطر رفت/ ایران مدال نگرفت


ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911960

تیم قطر اول عنوان قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی مردان آسیا 2022 را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار رده بندی والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا عصر امروز (جمعه 6 آبان ماه) در ورزشگاه سورو شهر بندرعباس برگزار شد..

در این دیدار تیم ملی ایران 1 (عبدالحمد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف چین 3 (ژائو شین لی – تائو شو) رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نماینده چین شد..

چینی ها در این دیدار با امتیازهای 21 بر 15 و 26 بر 24 پیروز شدند و به مدال برنز و سوم دست یافتند..

ملی پوشان کشورمان در ست دوم با حمایت تماشاگران تلاش بسیار خوب و ارزنده ای انجام دادند تا حریف را شکست دهند اما در نهایت چینی ها پیروز میدان شدند و ایران به مقام چهارم و پاداش سه هزاری بسنده کرد. دلار.

بالغ بر هزار تماشاگر و تماشاگر در ورزشگاه به تماشای دیدار دو تیم ایران و چین نشستند و لحظه ای از تشویق ملی پوشان کشورمان دست برنداشتند. ظرفیت ورزشگاه در این بازی پر بود و افراد زیادی پشت نرده های دور زمین بازی را تماشا کردند.

چینی ها که در 21 دوره قبلی این رقابت ها موفق به کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز شده بودند، با این پیروزی تعداد مدال های خود را به 14 و برنز را به 5 رساندند.

دیدار فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا عصر امروز (جمعه 6 آبان ماه) در ورزشگاه سورو بندرعباس برگزار شد.

در این دیدار تیم های استرالیا 1 (کریستوفر مک کیو – پل برنت) و قطر 1 (شریف یونس – احمد تیجان) به مصاف هم رفتند که قطری ها با برتری 2 بر صفر مدافع عنوان قهرمانی جام بیست و دوم را از آن خود کردند.

استرالیایی ها با نتیجه 21 بر 16 و 21 بر 17 مغلوب قطر شدند تا به نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کنند.

در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم ملی ایران 1 (عبدالحمد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف چین 3 (ژائو شین لی – تائو شو) رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نماینده چین شد.

چینی ها در این دیدار با امتیازهای 21 بر 15 و 26 بر 24 پیروز شدند و مدال برنز و سوم شدند.

به این ترتیب بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز دوشنبه 3 آبان ماه در ورزشگاه سورو بندرعباس آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه 6 آبان) با معرفی تیم های اول و سوم به پایان رسید.

جدول رده بندی و جوایز 4 تیم برتر به شرح زیر است:

قهرمان: قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) 7500 دلار

نایب قهرمان: استرالیا وان (کریستوفر مک کیو – پل برنت) 6000 دلار

مقام سوم: China Three (Zhao Xin Li-Tao Shue) 4500 دلار

تیم چهارم: ایران وان (عبدالحمد میرزاعلی – آرش وکیلی) 3000 دلار



دیدگاهتان را بنویسید