آیا پرسپولیسی ها و یحیی با این شاه ماهی آسوده خاطر شدند؟

آیا پرسپولیسی ها و یحیی با این شاه ماهی آسوده خاطر شدند؟

در پی جذب سینا اسدبیگی از پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن به عنوان بازیکن سابق این بازیکن اعلام کرد که قرارداد قرمزها با اسدبیگی باطل است زیرا این بازیکن با این تیم اصفهانی قرارداد دارد. را

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مدعی است قرارداد اسدبیگی از نظر قانونی مشکلی ندارد زیرا این بازیکن با ذوب آهن قرارداد نبسته و به همین دلیل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوسته است.

با وجود این مسائل، اسدبیگی در نیمه دوم بازی پرسپولیس مقابل فولاد در هفته دوم به میدان رفت تا نشان دهد پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن و عقد قرارداد با او مطمئن هستند. در همان زمان باشگاه فولاد بر اساس ادعای باشگاه ذوب آچان از عملکرد اسدبیگی در دیدار مقابل پرسپولیس شکایت کرد.

از سوی دیگر، پنجره نقل و انتقالاتی در پایان روز یکشنبه 9 مرداد ماه به پایان رسید و تیم ها باید تا پایان آن تاریخ فهرست خود را آماده می کردند، جالب اینکه باشگاه ذوب آهن نام سینا اسدبیگی را در فهرست خود قرار نداده بود که نشان می دهد اظهارات باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن صحیح است.

در همین رابطه یکی از مسئولان کمیته تنظیم مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه ذوب آن تا پایان 9 مردادماه هیچ مدرکی در خصوص قرارداد سینا اسدی ارائه نکرده است و مهلت نقل و انتقالات در پایان 9 مرداد به پایان رسیده است. به همین دلیل ادعای ذوب آچان درباره اسدبیگی صحت ندارد. اگر قراردادی بین این باشگاه و این بازیکن بسته می شد باید تا 9 مرداد ثبت می شد و بنابراین شکایت باشگاه ذوب آهن فاقد وجاهت قانونی و امکان رسیدگی نیست.

پس از این موضوع مشخص شد که قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسادبیگی بدون مشکل است و ادعاهای مطرح شده درباره این بازیکن و قراردادش با ذوب آن صحت ندارد. با این شرایط این بازیکن بدون مشکل برای پرسپولیس بازی می کند و در قراردادش تردیدی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید