آیا فرهاد مجیدی آسوده خاطر می شود؟ مشکل بزرگ استقلال را حل کنید

آیا فرهاد مجیدی آسوده خاطر می شود؟  مشکل بزرگ استقلال را حل کنید

اگرچه سازمان جذب به صورت رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرده است که سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز هستند و باید خود را به سازمان معرفی کنند، اما آبی پوشان همچنان امیدوارند مشکل دو بازیکن خود برطرف شود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال امروز در نشست خبری خود رسما اعلام کرد که نمی تواند از مرادمند و یزدانی در دیدار با فجرسپاسی استفاده کند. با این حال مدیران باشگاه استقلال برای گرفتن مجوزهای این دو بازیکن قبل از بازی پیگیر هستند.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این باره گفت: باشگاه استقلال طی ماه های اخیر با روش ها و روش های مقرر در قانون تلاش کرده است تا اعزام دو مدافع به تیم خود را به تعویق بیندازد. باشگاه استقلال پس از تایید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، درخواست خود را به مراجع ذیصلاح در چارچوب قانون ارسال کرد که این امر نشان دهنده خدمت سربازی ماست، اکنون منتظر اعلام نتیجه و پاسخ به درخواست های قانونی خود هستیم. »

وی افزود: بدیهی است باشگاه استقلال در این مسیر همواره قدردان ستاد کل نیروهای مسلح است. خدای نکرده منتظر نظر مثبت کارکنان مسئول این دو بازیکن هستیم تا بتوانیم برای بازی فردا در تیم استقلال به میدان برویم.»

با وجود امیدهای باشگاه استقلال، بعید است تا فردا سامانه جذب در این زمینه اقدام مثبتی انجام دهد و باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی برای یزدانی و مورندمند خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید