مشکل بزرگ استقلال و فرهاد مجیدی را حدس بزنید

مشکل بزرگ استقلال و فرهاد مجیدی را حدس بزنید

شاهین بیانی درباره پیروزی استقلال مقابل پیکان تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: استقلال موفق شد در روزی که ناهماهنگ بود پیکان جوان را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. بازی جذابی از استقلال ندیدیم اما در شرایطی که برای این تیم ایجاد شد برد ارزشمندی به دست آورد و حالا باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی بود تا ببیند با کدام تیم باید رقابت کند.

وی ادامه داد: آبی ها قبل از ضربه خوردن از تاج تمایل رو به رشدی داشتند اما این اتفاق بد باعث شد در دو بازی مقابل فن و پیکان همیشه استقلالی نباشند اما مطمئنا کادر فنی تلاش می کند آبی ها به دیدار ذوب آهن بروند. «به حالت آماده باش بیاور.

وی در خصوص عملکرد دروازه بان جوان استقلال گفت: رضایی موفق شد مقابل پیکان به خوبی بدرخشد. او با چند بار نجات از باز شدن دروازه استقلال جلوگیری کرد. رضایی آینده درخشانی دارد و قطعا اگر کنار نرود در آینده نزدیک به یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران تبدیل می شود که می تواند در تیم ملی هم حضور داشته باشد و از دروازه دفاع کند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد انتقادات سرمربی تیم بابت جابجایی هایش گفت: با توجه به اینکه در تمرینات حضور نداریم نمی توانیم در این زمینه قضاوت کنیم. مربی و سایر اعضای کادر فنی بهتر می دانند چه کسی باید بازی کند، اما فکر می کنم برخی از بازیکنان فکر می کردند که به راحتی پیکان را شکست می دهند و این غرور باعث شد که آنها نتوانند در مسابقه پیروز شوند.

در بیانیه ارائه پیکان مقابل استقلال آمده است: مجتبی حسینی تیمی با انگیزه به میدان خواهد فرستاد. این تیم اگرچه جوان است اما خوب بازی می کند و اگر چند بازیکن باتجربه به این تیم اضافه شوند شرایط بهتری پیدا می کند.

کاپیتان سابق استقلال درباره دیدار یکشنبه هفته آینده آبی ها و سبزها در اصفهان گفت: مجیدی می داند ذوب آهن حریف آسانی نخواهد بود. استقلال باید هر چه زودتر از نظر روحی و جسمی برای این دیدار آماده شود. یک اشتباه می تواند قهرمانی را از استقلال بگیرد. به همین دلیل کادر فنی باید تمرکز بیشتری روی تمرین داشته باشد و بازیکنان با وجود اینکه مشکلات زیادی دارند اما به خاطر مردم تمام فکر خود را در تمرینات می گذارند تا استقلال تا پایان مسابقه به برتری ادامه دهد. . فصل و در پایان جام را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید