2 احتمال برای جانشینی فرهاد مجیدی برای مدیران استقلال را حدس بزنید

2 احتمال برای جانشینی فرهاد مجیدی برای مدیران استقلال را حدس بزنید

استقلال پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم به دنبال مربی جایگزین است. در روزهای اخیر نامه های زیادی درباره نیمکت آبی ها منتشر شده است. از استراماچونی و چند مربی خارجی گرفته تا چند مربی داخلی.

اولویت مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی، گزینه خارجی است و در یکی دو روز اخیر مذاکرات جدی تری را با چند گزینه آغاز کرده اند. با این حال گفته می شود هدف اصلی آنها بازگرداندن استراماچونی است. اما اگر آجورلو موفق به جذب مربی خارجی نشود، گزینه اصلی مدیران استقلال جواد نکونام است.

سرمربی فولاد که پیش از این از علاقه خود برای حضور روی نیمکت استقلال خبر داده بود، با باشگاه خوزستان قرارداد دارد اما تاریخ نشان می دهد که وجود قرارداد در فوتبال ایران مانع بزرگی برای جدایی مربیان نیست. در صورت انتخاب نکونام از سوی مدیران استقلال برای فصل آینده، با کادر فنی خارجی به این تیم می آید. کاپیتان سابق تیم ملی حداقل دو مربی خارجی را به عنوان دستیار انتخاب می کند.

باید دید بالاخره استقلالی ها می توانند مربی خارجی جذب کنند یا آبی ها برنامه دوم خود را برای نیمکت این تیم اجرا می کنند.

در هر صورت به نظر می رسد آبی ها در فصل آینده حداقل دو مربی خارجی را روی نیمکت خود خواهند داشت. چرا که احتمالا سرمربی خارجی با دستیارانش به این تیم می آید و جواد نکونام هم دو دستیار خارجی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید