مثلث ویرانگر استقلال برای دربی را حدس بزنید

مثلث ویرانگر استقلال برای دربی را حدس بزنید

ریکاردو ساپینتو برخلاف همتای خود در پرسپولیس در فاز هجومی راحت است و می تواند برنامه های تاکتیکی مختلفی را اجرا کند. ساپینتو در کنار بحران مهاجمان در اردوی سرخ ها، بازیکنان آماده ای در خط حمله دارد که می تواند در دیدار حساس فردای تیمش مقابل پرسپولیس از آنها استفاده کند، هرچند به نظر می رسد تغییر خاصی که سرمربی پرتغالی می خواهد وجود نداشته باشد و به نظر می رسد. بعید است در حمله دربی یک شگفتی وجود داشته باشد.

منتظر نمایش جدیدی از مثلث ویرانگر هستید؟

مهدی کایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری گزینه های مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو در 2 بازی قبلی استقلال قبل از شروع تعطیلات فیفادی بودند. در دیدار هواداران مطهری موفق شد به عنوان یک گلزن بدرخشد و محمد محبی نیز گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند، در حالی که کایدی بدشانس بود که از دست ندهد و در فینال سوپرجام مقابل نساجی، امیرارسلان رد مطهری گلزنی کرد و ساپینتو عصبانی گلزنی کرد. مهاجم به ستاره شماره یک خط حمله آبی پوشان پایتخت تبدیل نشد.

مثلث هجومی آبی پوشان پایتخت نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی در تعطیلات فیفا نیز ریکاردو سا پینتو از بازی این سه بازیکن در بازی های دوستانه خرسند بود و بازی درخشان مهدی کایدی و امیر ارسلان مطهری در دربی را به ارمغان آورد. سرمربی 2 ستاره دربی آبی های پرتغالی باید روی این 2 بازیکن حساب ویژه ای باز کنند و احتمالا دیگر دست به ترکیب برنده در خط حمله استقلال نخواهند زد.

امیرارسلان مطهری 3 گل مقابل پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسانده و مهدی کایدی یک بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی دروازه سرخ پوشان پایتخت را باز کرده است و بدون شک آنها به دنبال بهبود رکورد خود در لیگ برتر خواهند بود. دوران دربی پایتخت در بازی فردا.

نیمکت ستاره; هر گونه تغییر تاکتیکی ممکن است!

پیمان بابایی، سجاد شهبازاده، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی و رضا میرزایی بازیکنانی هستند که در دربی در اختیار ریکاردو ساپینتو قرار دارند که تردد شدید بازیکنان آماده در خط حمله این امکان را فراهم کرده است که نام برخی از این بازیکنان نام برده شود. از لیست استقلال برای بازی فردا حذف شد! اما با وجود این بازیکنان آماده روی نیمکت، به نظر می رسد ساپینتو هیچ ابایی از تغییر شیوه بازی تیمش در دربی ندارد.

البته سرمربی پرتغالی استقلال هنوز ترکیب خود را برای بازی فردا نهایی نکرده است و ممکن است با آبی پوشان پایتخت در دربی شگفتی خاصی در خط حمله رقم بزند اما نگاهی به ترکیب استقلال در بازی های اخیر نشان می دهد که استفاده از مثلث محمد محبی، مهدی کایدی و امیر ارسلان مطهری در ترکیب اصلی محتمل ترین ترکیب هجومی پایتخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید