مشکل بزرگ و استقلال فرهاد مجیدی مقابل فولاد

مشکل بزرگ و استقلال فرهاد مجیدی مقابل فولاد

استقلال روز چهارشنبه در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته باید به مصاف فولاد برود. آبی ها برای ماندن در صدر جدول باید مقابل شاگردان نکونام تلاش کنند چرا که سرمربی اهوازی در 16 بازی قبلی خود شکست نخورده است و در کنار مجیدی و حتیبی مربیان بدون شکست لیگ بیست و یکم هستند.

در حالی که آبی ها با 3 پیروزی متوالی مقابل پیکان، سپاهان و شهرخودرو در صدر جدول رده بندی قرار دارند، در سمت راست خود با بحران عجیبی روبرو هستند و وظیفه دو بازیکن متخصص این تیم در این پست چهارشنبه است. نامشخص است

وریا غفوری کاپیتان استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت مصدوم شد و در دیدارهای بعدی مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، نود ارومیه و شهر خودرو غایب بود و وضعیت او برای بازی مقابل فولاد هنوز مشخص نیست.

غفوری روز شنبه در تمرینات استقلال حاضر شد و زحمت زیادی کشید. او در تمرین روز گذشته با وزنه غایب بود و امروز دوباره به جمع تیمش اضافه شد اما همچنان تلاش زیادی کرد تا احتمال غیبت فولاد را افزایش دهد.

کاپیتان آبی ها دوشنبه گذشته به تمرینات بازگشت اما فعلا تمرین می کند تا مشخص شود مصدومیتش بیشتر از حد انتظار است یا خیر. با توجه به اینکه استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با فولاد برگزار می کند، احتمال حضور غفوری در این دیدار بسیار کم به نظر می رسد.

همچنین کوین یمگا بازیکن خارجی استقلال پس از دیدار با شهر خودرو در سه روز اخیر به دلیل سرماخوردگی نتوانسته در تمرینات تیمش حاضر شود و به نظر می رسد این بازیکن در دیدار حساس مقابل فولاد نیز غایب باشد. او بود و نمی توانست تیمش را همراهی کند.

به این ترتیب فرهاد مجیدی در سمت راست تیمش با بحران عجیبی مواجه است. بازیکنی که توانایی بازی حرفه ای در جناح راست را داشته باشد در اختیار استقلالی ها نیست و سبحان کاگانی می تواند از ابتدا مقابل فولاد برای تیمش بازی کند. البته باید تا فردا و آخرین تمرین آبی ها منتظر ماند و دید یمگا می تواند در تمرین فردا حاضر شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید