خبر بد برای یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها از شاه ماهی جذاب

خبر بد برای یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها از شاه ماهی جذاب

تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز شد که وحید امیری هنوز نتوانسته کار خود را با دیگر شاگردان یحیی گل محمدی آغاز کند. در همین رابطه یک منبع موثق نزدیک به پرسپولیس به ما اعلام کرده است که وحید امیری نه تنها نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست داده است، بلکه جام جهانی 2022 قطر را نیز از دست داده است!

یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر حضور وحید امیری در تیمش بوده است. شماره 19 قرمزها به قدری در پست های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت که شایعه می شد او چیزی بیش از فقط در دروازه بازی کرده است!

امیری که در پست های دفاع چپ، وینگر راست و چپ و مهاجم برای تیم ملی و پرسپولیس بازی می کرد، پس از دیدار مقابل کره جنوبی مصدوم شد و پس از آن نتوانست تیمش را در دیدارهای مهم لیگ همراهی کند. پرسپولیس بدون امیری در هفته های پایانی لیگ بیست و دوم به تساوی مقابل هواداران دست یافت و در جام حذفی به شکلی باورنکردنی سه گل زد و حذف شد و تنها پیکان را شکست داد.

امیری چند هفته بعد در بازی ذوب آن به میدان رفت و با برانکارد زمین را ترک کرد و در روزی که آمادگی کامل نداشت مصدومیتش تشدید شد. امیری در حالی که درد داشت زمین را ترک کرد و تا پایان به زمین بازنگشت و لحظاتی بعد با برانکارد به بیرون از ورزشگاه منتقل شد تا سوار آمبولانس شود و سالن را ترک کند.

این اتفاق در حالی رخ می داد که چهره امیری نشان می داد که او چقدر درد دارد و حالش اصلا خوب نیست. در حالی که روی تخت آمبولانس دراز کشیده بود، مسئولان پرسپولیس به سراغش آمدند و پرسیدند چه مشکلی دارد، اما مشخص بود که درد این بازیکن خوش اخلاق و ملی پوش از این حرف ها بیشتر است.

روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه گذشته، امیری تحت عمل جراحی قرار گرفت. اعلام شده بود که این بازیکن حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود، اما این حداقل تاریخ بود! امیری در دیدار ایران مقابل کره جنوبی از ناحیه کمر آسیب دید. در همان زمان گمانه زنی ها مبنی بر نیاز این بازیکن به عمل آمد اما خیلی زود به تمرینات پرسپولیس بازگشت. امیری چند روزی با تیم اصلی تمرین کرد و در دیدار مقابل ذوب آن هم به میدان رفت اما حدود یک ساعت طول کشید تا مصدومیتش تشدید شود و حالا هم پرسپولیس و هم تیم ملی این بازیکن کلیدی را از دست داده اند.

این می تواند خبر بسیار بدی برای یحیی گل محمدی باشد که روی وحید امیری حساب ویژه ای برای بازی در سمت چپ خط دفاعی باز کرده است. سرمربی پرسپولیس پس از ناکامی در خرید میلاد زکی پور و قرارداد با امید نورافکن، به اطرافیانش اعلام کرد که نیازی به دفاع چپ ندارد و با وحید امیری به کار خود ادامه خواهد داد اما…

دیدگاهتان را بنویسید