تور شاه ماهی در یحیی گل محمدی; برای تبدیل شدن به ستاره جذاب پرسپولیس؟

تور شاه ماهی در یحیی گل محمدی;  برای تبدیل شدن به ستاره جذاب پرسپولیس؟

اکنون زمان صحبت در مورد نقل و انتقالات نیست و برای صحبت در مورد آن خیلی زود است. نمی دانم چرا این گمانه زنی ها اینقدر زود شروع شد، اما تا به حال با این پیام صحبت نکرده ایم که دروازه بان واقعا عالی است و در لیگ ما ثابت شده است. احتمال نقل و انتقالات بسیار زیاد است و 6 هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده است. ما در حال حاضر در میانه بازی هستیم و فعلاً به خود اجازه ورود به پنجره نقل و انتقالات را نمی دهیم، زیرا تمرکز تیم ما و بازیکنان برای عملکرد خوب واقعاً مهم است.»

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس تابستان گذشته و قبل از شروع لیگ بیست و یکم در حال مذاکره برای پیام مورد نیاز خود بود و این موضوع به حامد لاک رسید!

پیام نیاسمند، دروازه بان فصل گذشته سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران، پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و رسماً به پورتیمونتسه پرتغال پیوست تا به عنوان جدیدترین دروازه بان لژیونر پرتغالی ایران در لیگ پرتغال معرفی شود.

این دروازه بان ایرانی که توسط چندین تیم خارجی از جمله چند تیم از لهستان و ترکیه نامزد شده است، تصمیم دارد در لیگ پرتغال بازی کند و پورتیموننزه را برای پیوستن به این تیم انتخاب کرده است. اکنون شایعه شده است که این پیام به شرایط خوبی در پورتیموننسه نیاز ندارد و ممکن است تصمیم به بازگشت بگیرد.

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس ایران را به مقصد کشورش ترک کرده و بعید است به تهران بازگردد. در حال حاضر تنها حامد لک به عنوان دروازه بان باتجربه و قابل اعتمادی عناوین دفاعی دارد و یحیی گل محمدی به خوبی این را می داند.

تایید صحبت با پیام نیازمند یا رشید مظاهری به گفته سرمربی پرسپولیس در 6 هفته تا نیم فصل باقی مانده غیر منطقی است و می تواند تاثیر مخربی بر روحیه حامد لاک داشته باشد، بنابراین بهترین راه حل تکذیب همه چیز بود.

دیدگاهتان را بنویسید