شاه ماهی در تور جان; منتظر بمب بزرگ پرسپولیس باشید

شاه ماهی در تور جان;  منتظر بمب بزرگ پرسپولیس باشید

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت. قهرمان پنج دوره متوالی این مسابقات پنج برد، چهار تساوی و یک شکست در فراز و نشیب های خود داشت که کادر فنی پرسپولیس بارها تصمیم به تغییر ترکیب گرفت.

یحیی گل محمدی سرمربی پایتخت پس از سه بازی اول حامد لک را روی نیمکت نشاند تا ساختار دفاعی این تیم اصلاح شود تا بوژیدار رادوشوویچ در دروازه بایستد. با این حال دروازه بان کروات سرخپوشان نیز در این فصل ناکام ماند تا حامد لاک دوباره در دروازه این تیم بایستد.

او با بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس در بازی با تیم های صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران، امیدهای کادر فنی را برای بازگشت در روزهای اوج زنده کرد اما دروازه اول پرسپولیس در تساوی تیمی مقابل تهران. هواداران و پیروزی سه بر یک قرمزها با اشتباهات فردی دروازه پیکان تهران را باز کردند تا قرمزها در پایان هفته دهم 8 گل به ثمر برسانند.

عصبانیت بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس با خروج این دروازه بان کروات از ایران همراه شد تا حامد لاک بدون رقیب در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و از نیمکت نشینی نترسد.

حالا گل محمدی تصمیم نهایی خود را برای جذب این دروازه بان گرفته است. سرمربی پرسپولیس تا پایان نیمه منتظر بازگشت رادوشوویچ خواهد بود. در صورتی که دروازه بان کروات از ماندن در پرسپولیس خودداری کند، گل محمدی برای یکی از بزرگترین خریدهای زمستانی خود می رود. این مربی به تماشای عملکرد دو دروازه بان فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارند، پرداخت.

رشید مظاهری دروازه بان استقلال تهران و پیام نیازمند مدافع پرتغالی پورتیموننسه پرتغال از گزینه های گل محمدی برای پوشیدن پیراهن شماره یک سرخپوشان هستند.

دو دروازه بان زیر نظر گل محمدی شرایط خوبی در تیم های باشگاهی خود ندارند. نیاسمات به ندرت برای پورتیموننسه بازی می کند و مظاهری هفته ها است که در ترکیب 18 نفره استقلال حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید