شاه ماهی در تور استقلالی ها; بمب ترابری فرهاد مجیدی

شاه ماهی در تور استقلالی ها;  بمب ترابری فرهاد مجیدی

اشکان دژاگا هافبک با سابقه کشورمان در دو مرحله در آستانه پیوستن به استقلال بود که هر بار بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد اما حالا اگر فرهاد مجیدی اعلام نیاز به فصل آینده بدهد، پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. .

دژاگا که فصل گذشته را در تیم الشحانیه سپری کرد، طی دو هفته گذشته زیر نظر صادقی، پزشک سابق تراکتورسازی برای بهبودی پای مصدوم خود به تهران سفر کرده است. با وجود اینکه حدود 2 ماه از قرارداد او با باشگاه قطری باقی مانده است، مدیران این باشگاه هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد دژاگا نداده اند.

به همین دلیل کاپیتان سابق تیم ملی قصد دارد فوتبال خود را در تهران و یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس ادامه دهد.

این بازیکن که در مدرسه فوتبال آلمان پرورش یافته و حتی به دلیل بازی در تیم ملی کشورمان از حضور در تیم ملی آلمان خودداری کرده است، پس از سه فصل بازی در تراکتورسازی قصد دارد در یکی از تیم های بزرگ پایتخت به میدان برود. او در صحبت های دوستانه خود تاکید کرد که در صورت فراهم شدن شرایط، فصل آینده پیراهن یکی از دو تیم را بر تن خواهد کرد.

استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس به عنوان جدی ترین رقیب او برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ تلاش می کند. ظاهرا اشکان دژاگه علاقه بیشتری به حضور در استقلال دارد. این در حالی است که فرهاد مجیدی در نیم فصل با او صحبت می کند و حتی بین آنها توافق هم شده است اما در نهایت دژاگا تصمیم گرفت پس از سه سال حضور در لیگ ایران به فوتبال قطر بازگردد تا به خوبی بهبود یابد.

اگرچه این مشکل باعث شده تا مجیدی تا حدودی از دژاگه ناامید شود، اما با توجه به اینکه استقلال در این فصل با جدایی فرشید اسماعیلی جای خالی یک هافبک هافبک هافبک را احساس می کند، بعید است مجیدی غم خود را خارج از دژاگه رها کند و با او به توافق برسد. مذاکره و مذاکره با مدیران استقلال.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در پایان قهرمانی امسال و آغاز فصل نقل و انتقالات چه سرنوشتی برای باشگاه استقلال و انتقال آن رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید