بمب ترابری در یک قدمی تخت جمشید

بمب ترابری در یک قدمی تخت جمشید

القلیه قطر پس از نارضایتی از عملکرد لژیونرهایش تصمیم به فسخ قرارداد با رامین رضایان گرفته تا بازیکن قطری الدحیل قطر به باشگاهش بازگردد.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از وضعیت باشگاهی رضایان مطلع شده بود، مذاکرات مستقیمی را با این بازیکن آغاز کرد و پس از سه جلسه مذاکره برای بازگشت بازیکن سابق این تیم، توانست نظر مثبتی را به خود جلب کند.

رضایان برای پیوستن به پرسپولیس با قراردادی جدید باید بخش قابل توجهی از مبلغ رضایت نامه خود را بپردازد.

او که پس از روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران به تیم ملی دعوت نشد، قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی به فوتبال باشگاهی ایران بازگردد تا شانس خود را برای حضور مجدد در تیم ملی ایران امتحان کند.

رضاییان در صورت دریافت تخفیف از الدحیل قطر برای امضای قرارداد یک و نیم ساله با شروع نقل و انتقالات زمستانی برای تبدیل شدن به یکی از پرسپولیسی ها در پایان هفته آینده برای پرداخت رضایت نامه وارد تهران می شود. گران ترین بازیکنان. در غیر این صورت تا پایان فصل به فوتبال خود در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.

این بازیکن 32 ساله با بیش از 45 بازی برای تیم ملی ایران در فصل 2016-2017 به پرسپولیس پیوست و پس از یک سفر دو طرفه به تیم ریزه اسپور ترکیه، کار خود را در پرسپولیس از سر گرفت. اما در پایان دوران حضورش در این تیم به دلیل درگیری با علی علیپور در تمرینات توسط برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیمش از سمت خود اخراج شد.

دیدگاهتان را بنویسید