منتظر بمب های آجورلو باشید. استقلال و جاذبه سه شاه ماهی

منتظر بمب های آجورلو باشید.  استقلال و جاذبه سه شاه ماهی

بیش از یک ماه از شروع نقل و انتقالات تابستانی می گذرد، تیم های زیادی نقل و انتقالات بزرگ خود را انجام داده اند.

استقلالی ها اگرچه دیرتر از حد انتظار وارد بازار نقل و انتقالات بازیکن شدند، اما در این زمینه گام های مثبتی برداشته و چند بازیکن را به خدمت گرفتند و با چند بازیکن دیگر تمدید کردند. آنقدر که امروز نمی توان گفت که آبی های پایتخت در نقل و انتقالات عقب هستند.

آبی ها تاکنون با سجاد شهبازاده، رضا میرزایی، امید حامدی فر و محمدحسین زواره ای به طور رسمی قرارداد امضا کرده اند و قرارداد 4 بازیکن رافائل سیلوا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را تمدید کرده اند.

اسامی زیادی در اطراف این تیم مطرح می شود که برخی از آنها در حال مذاکره است تا جایی که برخی از این بازیکنان می توانند به عنوان بازیکن آزاد برای فصل آینده در نظر گرفته شوند.

اولین تمرین آبی پوشان با حضور سرمربی جدید این تیم روز شنبه در مجموعه ورزشی اینگلبال برگزار می شود و یکی از برنامه های مدیران استقلال قبل از شروع تمرین، قطعی شدن حضور 3 چهره آشنا اما جدید در این تیم و انجام اولین تمرین با حضور این 3 بازیکن است

کاوه رضایی، محمد نادری و محمد محبی بازیکنان جدیدی هستند که مذاکراتشان با آبی ها از مدت ها قبل آغاز شده و روند آن صحبت ها کاملا مثبت بوده و به احتمال زیاد این نفرات قبل از اولین جلسه تمرین قطعی خواهند شد. روی LT آبی است.

دیدگاهتان را بنویسید