شاه ماهی پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

اگر اتفاق خاصی نیفتد شاید بتوان محمد عمری را پدیده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر نامید. بازیکن جوان پرسپولیس مهاجمی در سایه است که می تواند در پست وینگر و هافبک هجومی بازی کند. محمد عمری در این فصل اهداف بزرگی دارد. مصاحبه این بازیکن را در ادامه می خوانید:

بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس چه حسی دارد؟

باز هم از آقای یحیی تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند. حضور در پرسپولیس برای من یک قدم رو به جلو است و حس خیلی خوبی دارم. راستش خوشحالم که در بهترین تیم و با بهترین مربی ایران کار می کنم.

از بچگی پرسپولیسی بودی یا…؟

باور کن من پرسپولیسی بودم. اینکه بگوییم پرسپولیسی هستم یا چون از بچگی عاشق این تیم بودم درست نیست.

ما باور کردیم! واقعا فکر می کردی روزی پیراهن تیمی را که در کودکی دوستش داشتی بپوشی؟

من همیشه این خواب را در سر داشتم. رویا معمولا هدفی دست نیافتنی است و خوشحالم که توانستم به این آرزوی بزرگم برسم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب همه نمی شود و من سعی می کنم به این پیراهن امتیاز خوبی بدهم.

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ برتر است. آیا چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

در اوج بودن عالی است و وقتی با برد به وقت استراحت می روید و در اوج هستید، عالی است. امیدواریم بتوانیم تا پایان لیگ در اوج بمانیم و قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

پرسپولیس مقابل لیگ بیست و یکم تقویت شد. آیا این تیم قدرتمندتر شده است؟

همه چیز تمیز است. کارشناسان و پیشکسوتان تایید می کنند که این پرسپولیس بسیار قدرتمند است و توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

رقبای اصلی شما در راه رسیدن به این قهرمانی چه کسانی هستند؟

استقلال و سپاهان اصفهان تیم های خوبی هستند که می توانند حریف اصلی ما در این مسابقات باشند. البته فکر می کنم شرایط پرسپولیس نسبت به سایر رقبا بهتر است و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

آیا در پرسپولیس رقبای زیادی داری و این می تواند راه رفتن به تیم اصلی و حتی بازی را برایت سخت کند؟

پرسپولیس چیزی شبیه یک تیم ملی است. بهترین های ایران به علاوه بازیکنان خارجی با کیفیت در این تیم بازی می کنند. در جوانی فقط به یادگیری و پیشرفت فکر می کنم و حالا باید از بزرگان پرسپولیس یاد بگیرم. اینکه چه کسی بازی می کند یا بازی نمی کند و چقدر بازی می کند یا بازی نمی کند بر عهده سرمربی تیم است. کار من، مرد جوان، این است که خوب تمرین کنم.

بالاخره حرف های ناگفته ای ندارید؟

حرف خاصی ندارم و امیدوارم بتوانم به رای اعتماد آقای یحیی پاسخ مثبت بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید