روایتی ویژه از گل های محمدی روی دو شاه ماهی، مورد علاقه هواداران پرسپولیس

یکشنبه آینده دربی بسیار مهم و حساس پایتخت است که هر دو تیم نیاز مبرمی به برد و 3 امتیاز دارند و تساوی به هیچ یک از دو تیم کمکی نمی کند و تیمی که در دربی پیروز می شود همچنان می تواند به قهرمانی در این فصل امیدوار باشد. اینکه پرسپولیس یک امتیاز کمتر از استقلال و سپاهان دارد، بیشتر از استقلال به برد دربی نیاز دارد. گل محمدی برای پیروزی در دربی خیلی بیشتر از ساپینتو تحت فشار است و می خواهد دست پر از این دیدار بیرون بیاید.

استقلال در این فصل علاوه بر نتایج بسیار خوبی که کسب کرده، بازی فوق العاده ای نیز ارائه کرده است و تیم های کمی در لیگ برتر رقیب تیم ریکاردو ساپینتو خواهند بود. یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل پرس باورنکردنی این تیم از خط سوم دفاعی حریف بوده است. درخواستی که از سوی هافبک های این تیم و البته بال های استقلال مطرح می شود و عمل پس گیری توپ را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. استقلال در این فصل با این روش گل های زیادی به ثمر رسانده است و ساپینتو به شاگردانش یاد داده است که به خوبی پرس و جو کنند.

یحیی که بازی های قبلی استقلال را بارها با دستیارانش دیده بود، به نقطه قوت استقلال که همان پرس بالای سر است، پی برد و برنامه ریزی ویژه ای ایجاد کرد تا به نوعی از پرس و ضدپرس استقلال خارج شود. یحیی و تیمش در تمرینات روزهای اخیر بارها این موضوع را برجسته کرده اند و البته تمرین خاصی را برای ضدپرس استقلال هم در نظر گرفته اند.

به این ترتیب به احتمال زیاد با توجه به قدرت پرس استقلالی ها، کمتر شاهد لغزش بازیکنان پرسپولیس در خط دفاع و پشت محوطه جریمه خواهیم بود. در ادامه گل محمدی با تکیه بر توپ های بلند و فرار بال های سرعتی مانند ترابی و صادقی به ضدحمله استقلال و فرار از پرس این تیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید