خبر خوش برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی

خبر خوش برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی

یورگن لوکادیا یکی از بااستعدادترین فوتبالیست هایی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده است و در معدود بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده، توانایی خود را در گلزنی ثابت کرده است. لوکادیا که از نظر بدنی از دیگر بازیکنان پرسپولیس عقب بود، از هفته سوم به جمع قرمزپوشان اضافه شد و در 6 بازی که برای پرسپولیس انجام داد، دو بار به صنعت نفت و هوادار و دو بار به نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد. پس هواداران پرسپولیس از داشتن یک گلزن خوشحال هستند.

در حالی که مهاجم هلندی بهترین گلزن لیگ برتر است، هواداران پرسپولیس از همین حالا نگران فصل آینده و احتمال جدایی این بازیکن با درخشش لوکادیا هستند. هر چه که هست، لوکادیا به وضوح نشان داده که یک مهاجم کلاس است و قدرت گلزنی بالایی دارد.

پرسپولیس در سال های اخیر همواره مهاجمان بی کیفیت خارجی را جذب کرده و تنها کسانی که از حضور آنها در پرسپولیس سود برده اند دلالان هستند. حالا بعد از مدت ها صبر هواداران پرسپولیس در نقل و انتقالات به ثمر نشسته و آنها حالا یک مهاجم با کیفیت را در ترکیب خود دارند.

اگرچه مشخص است که مهاجم هلندی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است، اما نشان داده سطحش از سایر مهاجمان لیگ ایران بالاتر است و ارزش پرداخت هزینه زیادی را دارد. نکته جالب در مورد لوکادیا این است که این بازیکن تنها پس از 4 بازی برای پرسپولیس به رکورد 5 مهاجم خارجی اخیر این تیم رسیده است.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد لوکادیا با پرسپولیس و جدایی این ستاره هلندی به گوش می رسید. همانطور که گفته شد لوکادیا از حضور در ایران و زندگی در تهران راضی نیست و می خواهد پس از مشورت با وکلای خود راهی برای خروج از ایران بیابد.

پیگیری های ما نشان می دهد که این شایعه است و ستاره هلندی تا قبل از پایان قراردادش از پرسپولیس جدا نخواهد شد. لوکادیا تاکنون مبلغ خوبی دریافت کرده و تاریخ پرداخت بعدی این بازیکن هفته آینده خواهد بود. باشگاه پرسپولیس سعی کرده تمام شرایط لازم را برای آرامش این بازیکن فراهم کند و ستاره هلندی مشکلی برای زندگی در ایران ندارد.

لازم به ذکر است که قرارداد لوکادیا با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید