هدف دشمن از قیام شکستن اراده ملت است


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903881

در میانه جنگ اراده ها، صحبت از عقب نشینی یا کوتاه شدن مأموریت و دست کشیدن از تحقق فرهنگ دینی، پرکردن پازل دشمن و ناامید شدن جبهه حق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; هدف دشمن در هم شکستن اراده ما در حوادثی است که توسط عده ای مغرض یا فریب خورده در کشور به صورت پراکنده و با برنامه ریزی و بزرگنمایی عجیب رسانه های آنها انجام می شود، پس باید محکم در مقابل او بایستیم.

بر اساس منطق قرآن تنها راه شکست دشمنان مقاومت است. همان گونه که پیامبر(ص) از جانب خداوند مأموریت داشت که با دشمنان مخالفت کند و دین خدا را ترک نکند، نظام اسلامی پیرو پیامبر(ص) نیز باید بر پایه ها و ارزش های خود بایستد و از خواسته های آن حضرت پیروی نکند. دشمنان..

سوره هود، آیه 112: پس آنچه را که به شما امر شده است انجام دهید و هر که توبه کند با شما خواهد بود و روی گردان مباشید که او به آنچه انجام می دهید بیناست.

ترجمه: بنابراین، همانطور که به شما مأموریت داده شد، ادامه دهید. کسانی که شما را به خدا رساندند پایدار باشند. نافرمانی کنید زیرا خداوند اعمال شما را می بیند.

سوره الشورى آیه ۱۵: فَلِذَٰلِکَ فَادْعُ وَ اسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَ لَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَ قُلْ آمَنتُ بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِن کِتَابٍ وَ أُمِرْتُ لِأَعْدِلَ بَیْنَکُمُ اللَّهُ رَبُّنَا وَ رَبُّکُمْ لَنَا أَعْمَالُنَا وَ لَکُمْ أَعْمَالُکُمْ لَا حُجَّةَ بَیْنَنَا وَ بَیْنَکُمُ اللَّهُ یَجْمَعُ بَیْنَنَا وَ إِلَیْهِ الْمَصِیرُ

ترجمه: ما به تو دین کامل دادیم; پس مردم را دعوت کن و چون مأموریتی به تو داده شده، سرسختانه مباش و خواسته آنها (دشمنان) را اطاعت کن. بگو: «من به هر کتابی که خدا فرستاده است ایمان دارم و مأموریت دارم که با شما عدالت کنم. زیرا خداوند صاحب انتخاب های ما و شماست. کارهای ما برای ماست و کارهای شما برای شما. هیچ اختلافی بین ما و شما نیست. خداوند همه ما را برای قضاوت در قیامت گرد می آورد و عاقبت همه به او ختم می شود».

در میانه نبرد اراده ها، صحبت از عقب نشینی یا عدم انجام رسالت و کنار گذاشتن تحقق فرهنگ دینی، پرکردن پازل دشمن و ناامید ساختن جبهه حق است.

در فتنه اخیر با سناریوی حقوق زنان، دشمن سعی کرد در کشور به ویژه نسل جوان ناامیدی ایجاد کند اما بیانات رهبری مردم را از فتنه گران جدا کرد.

امروز موضع و مقاومت ملت در دنیا شناخته شده است و دشمن سعی می کند با درگیری های داخلی از این اهمیت بکاهد، اما به فرموده قرآن باید بر ایمان و توکل به خدا ثابت قدم بود.

جنگ شناختی دشمن جدی است و برای حفظ خود باید به توصیه پیامبر (ص) در حدیث ثقلین عمل کرد که می فرماید: «من شما را بر دو چیز می سپارم: قرآن و اهل بیتم؛ شما را به دو چیز می سپارم. تا زمانی که به این دو چیز چنگ بزنی، هرگز گمراه نخواهی شد.» تا به دریاچه کوثر نزدیک نشوی، به سوی من نمی آیی.

زهرا زهرایی – فعال رسانه ای

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید