خسارات جبهه نفاق برای اسلام و انقلاب بیش از هر دشمن دیگری است/ هدف قیام 88 براندازی نظام بود.

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796435

رئیس دفتر رهبری قرارگاه دوکوهه:

حجت الاسلام طاهری گفت: آسیبی که جبهه نفاق در طول تاریخ به اسلام وارد کرده بیش از آسیب هر دشمن خارجی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، حجت الاسلام والمسلمین طاهری رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرارگاه دوکوهه صبح امروز در مراسم نهمین روز بزرگداشت در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: اسلام شکل گرفته و تا زمانی که ادامه دارد. همانطور که اسلام قیام علیه اسلام ناب اسلام بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: قرآن کریم به قیام هایی اشاره می کند که با جبهه حق مواجه شد، اما پایان قیام با پیروزی اسلام و جبهه حق بود که این وعده الهی است، خداوند به کسانی که اصرار کردند وعده داد و در مقابل پیروزی پیروز ایستادند آنها جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام طاهری گفت: خداوند در قرآن کریم از 6 دشمن در جبهه حق یاد می کند که شامل مشرکین، کفار، منافقان، شیاطین، نفس ها و مرجیف ها (اعرجیف گویان) هستند که رسانه ها و فضای مجازی، ابزارهای نفوذ در توده ها و اموال را رها کردند. شما متوجه هستید که امروز جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی نیست، بلکه جنگ جمعی با موضوع جنگ ادراکی در عرصه رسانه است، هرکس بر رسانه ها مسلط شود، پیروز میدان خواهد بود.

وی افزود: قرآن 1400 سال پیش به ما هشدار داد که نماینده دشمنان است و نقش آنها را در نابودی جبهه حق روشن کرد و خداوند راه مقابله با قرآن را مشخص کرد.

خجت الاسلام طاهری گفت: قرآن به ما یادآوری می کند که مراقب جبهه نفاق باشیم چرا که لباس اسلامی و چهره های اسلامی و انقلابی می پوشند اما ضربه ای که به انقلاب و اصل اسلام وارد می کنند نمی تواند به هیچ دشمنی وارد شود.

وی یادآور شد: تاریخ اسلام پر از خیانت است، خائنان، شورش های زیادی رخ داده است، شورش زمانی که مردم بیعت کردند و امام علی(ع) را رهبری جامعه اسلامی کردند شورش بزرگی بود، شورش درست کردند که حکومت جدید امام را نابود کند. علی و خودشان بر سر دولت بنشینند.

این مسئول گفت: در اغتشاش جمل سران اغتشاش به بهانه های مختلف وارد میدان شدند. دو تن از این رهبران شورشیان به نام‌های طلحه و زبیر برای خروج از شهر به حج عمره نزد امام علی (ع) آمدند، در حالی که می‌خواستند گروهی مخالف حکومت امام علی (ع) باشند.

وی گفت: در قیام 1367 5 گروه از جمله بیگانگان با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، ضدانقلاب داخلی، ضدانقلاب جدید، نفاق جدید، فرقه های کور و نوظهور مانند بهاء حضور داشتند. آنها دست به دست هم دادند، آنها با هم متحد شدند، برنامه را تقسیم کردند و هر روز به بهانه های مختلف استفاده کردند و به مدت هشت ماه در کشور ناآرامی ایجاد کردند.

وی گفت: جنگ جمال را افراد مردمی و قابل قبولی تشکیل دادند. به همین ترتیب، قیام 88 به مردمی که زمانی رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر در اماکن مقدسه نظام بودند، منتقل شد. به قیم مشکوک شدند.

حجت‌الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ بهانه تقلب کردند، گفت:

وی ادامه داد: با مقایسه دو تاریخ قیام 88 و قیام با سر دادن شعارهای تخریب نظام به دنبال جلب افکار عمومی و اقدام علیه نظام بودند.

این مقام مسئول بیان کرد: در قیام 88 چندین اظهارات از زبان موسوی، کروبی، خاتمی و هاشمی با لحن تهدیدآمیز در بین مردم خطاب به مقام معظم رهبری مطرح شد. نمایش امام، دوره اول انقلاب را سیاه می کند که نشان از اصل انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام تحشیری یادآور شد: در قیام 88 عملکرد خواص متفاوت بود، برخی مردود شدند و امروز جزو طردشدگان نظام هستند مانند کروبی و موسوی، عده ای پذیرفته شدند و پذیرفته شدگان سربلند و با بصیرت هستند. مردمی که در 9 ژانویه علیه شورشیان به میدان آمدند و دشمنان خارجی و داخلی را جایگزین آنها کردند.

وی گفت: این ملت مانند کوه پشت سر امام خود ایستاده و با شورش هایی که می تواند به انقلاب اسلامی آسیب برساند، دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرده است. دشمن آمد تا انقلاب را سرنگون کند.

وی افزود: گروه سوم در اغتشاش 88 نفر مشروط یا ساکت بودند که با گروه اول هم گروه هستند. شورشیان از رهبری می خواستند که با آنها به صورت مشروط رفتار کند. .

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه در فتنه 88 آسیب های زیادی به کشور وارد شد، افزود: سپاه، سپاه، نهادهای زیرمجموعه ولی فقیه، بازی با نظام در خارج از کشور، افزایش فشارها، افزایش تحریم های دشمن در این مدت باج در پرونده هسته ای که کار فتنه گرانی بود که در قیام 1367 نقش موثری داشتند و به قیام پایان دادند.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: ملت ایران طغیان بزرگی را پشت سر گذاشت که دستاوردهای زیادی در دشت برای ما به ارمغان آورده است، گفت: امروز دشمن می داند که اگر حمله، قیام یا جنگ نظامی شود. ایران اسلامی.»

وی گفت: حرف غرب این است که ما جنگ بین ادیان را در ایران راه انداختیم، شورش های سیاسی و اقتصادی را راه انداختیم، از رسانه ها استفاده کردیم، اما نتوانستیم ملت ایران اسلامی را شکست دهیم، زیرا تا زمانی که وحدت، وحدت و اتحاد است. ملت و اگر ملت پشت سر امام بایستد، دشمن هیچ کس قدرت حمله به نظام اسلامی را نخواهد داشت.

وی گفت: امروز دشمنان از آشوب های داخلی ناامید شده اند. اسرائیل اگر اشتباه کند هدف موشک جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید