امروز دشمن با حربه نفاق علیه انقلاب اسلامی قیام کرده است/ افزایش قدرت رسانه ای جوانان انقلابی

ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790391

ناصر موحد گفت: امروز اگر جبهه استکبار با فریبکاری و نفاق به انقلاب اسلامی هجوم می آورد، دانش آموزان را می طلبد تا با سلاح اخلاص و بصیرت و تولید علم و دانش آینده زیبایی را برای نظام اسلامی ترسیم کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفتگو با صبح توس; وی تصریح کرد: ویژگی های بالقوه دانشجو تحرک، پویایی، بصیرت، اندیشه، دانش، علم و مطالبه گری است که قطعا رویکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه ها می تواند فضای جامعه را تغییر دهد.

وی به رکن اول بسیج دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: بسیج در قبال جوانان و نوجوانان سه رویکرد را در پیش گرفته است که اولین رویکرد علمی و پژوهشی است، معاونت تخصصی که به سمت استقلال می رود و نخبگان علمی را شناسایی می کند و از طرح ها و ایده ها برای رسیدن حمایت می کند. مقصد، و از سوی دیگر مطالعه و راهگشای نخبگان علمی است.

ناصری موحد از ظرفیت بسیج سازندگی به عنوان رکن دوم بسیج دانش آموزی یاد کرد و افزود: ماموریت بسیج سازندگی رفع محرومیت هایی است که با ورود به روستاهای محروم به مردم مناطق فقیرنشین خدمت می کند و وارد روستاها شدند.تربت تربت. حیدریه با لباس سبز به مردم مناطق فقیرنشین در توسعه کمک می کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: رکن سوم بسیج دانش آموزی بسیج فرهنگی و رسانه ای است که رهبری به عنوان یک رسالت مهم جهاد تبیین با رویکرد بصیرتی به دانش آموزان معرفی کرده اند.

وی بر تقویت و ارتقای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: در عرصه رسانه به جوانان مومن، انقلابی و زحمتکش در کنار گردان های امام حسین(ع)، کوثر و امام علی(ع) با سه محور امنیتی، دفاعی و امدادی: عملیات، تشکیل و تقویت گردان های سایبری بر توان رسانه ای و سایبری انقلاب اسلامی می افزاید.

ناصری موحد بر تقویت توان رسانه ای جوانان مؤمن و انقلابی تاکید کرد و افزود: زمانی که هجمه ای به جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، نیروی سایبری جوانان باید با ایجاد محتوای عالی، عملیات تهاجمی و تدافعی را در برابر این هجمه ها آغاز کند.

فرمانده سپاه حیدریه تربت گفت: با تقویت سه عنصر علم و تولید علم با توان دانش آموزان، اقتصاد با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و روز جهانی و همچنین گسترش اسلام ناب محمدی به تمدن نوین اسلامی می رسد. فرهنگ.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید