تشویق به حجاب مهمترین حربه دشمن برای اسلام زدایی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر حسینی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همان اندازه که یکی از دغدغه های امروز جامعه اسلامی است یکی از دغدغه های جامعه اسلامی است. مسائل حساس در جنگ نرم بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری و بسیاری از علما است.

وی بیان کرد: جوانان امروز ما تحت تاثیر مدرنیته و به اصطلاح روشنفکری هستند، رسانه ها و مبلغانی که بسیار هدفمند و با کمک جنگ ادراکی ذهن جوانان را منحرف و از احکام و هدایت های الهی دور کرده اند. .

این کارشناس فرهنگی افزود: زمانی که مسلمانان وارد جنوب اروپا و سرزمین اندلس شدند در اوج قدرت قرار گرفتند اما به تدریج این قدرت با نفوذ دشمنان و برای جلوگیری از قدرت آنها به جایی رسید که مسلمانان در آن قرار گرفتند. از درون تهی شد و دشمن بر مردان قدرتمند مسلمان مسلط شد و دیگر قدرتی برای آنها نبود.

حسینی تصریح کرد: امروز دشمن برای شکست اقتدار اسلام در ایران که عامل احیای هویت اسلام و بیداری اسلامی در جهان است، بار دیگر اندولیزاسیون را این بار در دستور کار قرار داده است. خود مسلمانان به ویژه دختران و زنان جوان و از طریق ابزار رسانه ای مبتنی بر جنگ نرم نقشه شوم خود را اجرا خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: آنچه مسلم است دشمنان این انقلاب از بدو تولد با انواع جنگ های ترکیبی در صدد تضعیف و در نهایت براندازی نظام هستند تا اینکه اخیراً به این نتیجه رسیدند که این نوع جنگ موریانه یعنی که جنگ فرهنگ نرم برای آنها ارزانتر است.

این استاد دانشگاه گفت: دشمنان با خصومت خود ماهیت خود را نشان داده اند اما آنچه مورد سوال است ضربه ای است که از خودی به این انقلاب می زنند و از گسترش فرهنگ غربی در کشور است که سختی های خود را نیز دارد. “

حسینی خاطرنشان کرد: باید گفت از دهه هفتاد متأسفانه عده‌ای از خلأهای موجود در آموزه‌های اسلام و ارزش‌های دینی و حتی ملی و ضعف فرهنگی برای کسب قدرت سوء استفاده کرده و موفق شده‌اند فرهنگ را در مجلس قرار دهند. سیاست و از آن زمان در جامعه ما دو قطبی متفکران لیبرال روشن فکر و حامیان سبک زندگی غربی با احزاب مذهبی و مذهبی ایجاد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در رقابت های سیاسی برای تصدی مناصب قدرت در جامعه، چه ریاست جمهوری و چه نمایندگی مجلس و حتی شوراها، هر یک به لایه های جوان و مبتکر به عنوان سرمایه اجتماعی خود نگاه می کردند، افزود: : متأسفانه دشمنان اسلام در حال برنامه ریزی هستند که سعی در تخریب ارزش های دینی و اسلامی ما از جمله عفاف و حجاب زنان دارند که خانواده ها به این مهم توجه بیشتری داشته باشند و به ارزش های دینی و اسلامی توجه اولیه داشته باشند.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: نهادها و سازمان های مختلفی در این نوع رفتارها دخالت دارند و همه ما تا حدودی مسئولیت داریم و باید در این شرایط با هم و هماهنگ با یکدیگر وظایف خود را انجام دهیم. مشکلات فقط با همدلی و همکاری حل می شود. اما باید مطمئن باشید که موضوع به همین جا ختم نمی شود، زیرا سؤالات دیگری مطرح می شود. متأسفانه ما کم کم به سمت عادی سازی مسائلی مانند همجنس گرایی پیش می رویم.

وی در پایان گفت: در مبارزه با جنگ های تلفیقی دشمنان خارجی و داخلی، قبل از هر چیز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و با جهاد تبیین در همه عرصه ها بصیرت پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید