تحریم ها علیه ایران نفاق مدرن آمریکا را نشان می دهد/ آمریکا و متحدانش هدف دیگری جز ضربه زدن به ملت ایران ندارند.


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900793

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

اصغر خیلی وقت پیش گفته بود: آمریکا و متحدانش دست های آهنین زیر دستکش مخملی انداخته اند و هدفی جز ضربه زدن به ملت ایران ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله اصغر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع آمریکا و ابرقدرت ها در ایران اسلامی مورد تهدید قرار گرفت، اظهار داشت: این دلیل دشمنی آنها با انقلاب است. نظام و ملت ایران اسلامی.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به راه درست خود ادامه می دهد و افکار عمومی منطقه، کشورهای اسلامی و جهان نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.

وی بیان کرد: پیام آزادیبخش انقلاب اسلامی که باعث می شود مردم از مظلومیت دست بردارند و با ظالمان مخالفت کنند آثار مثبت خود را دارد و این پیام انقلاب اسلامی برکت خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است. و ثبات ملت شریف ایران همچنان به پیشروی و نفوذ در جهان ادامه می دهد.

دیرباز تصریح کرد: در این راستا زمانی که بحث تحریم ها مطرح شد و موضوع برجام در دل ایشان مطرح شد، مردم ایران مقاومت زیادی کردند و به خاطر انقلاب و آرمان های شهدا، امام و رهبری. ، به ایستادگی و مقاومت ادامه می دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: این در حالی است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دست های آهنین را زیر دستکش مخملی ریخته اند. هدف دیگری جز ضربه زدن به ملت ایران نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید آنها را بشناسیم، گفت: مردم فهیم ایران اسلامی چهره دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و باطن ظالم و کودک کش و مظلوم آنان را می شناسند.

دیرباز تصریح کرد: اینها نمونه هایی از «نفاق مدرن» هستند که با پوششی مردمی خود را نشان می دهند، اما در داخل می خواهند بزرگترین و در واقع ضربه سنگین را وارد کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ویژگی ها و ویژگی های نفاق مدرن مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها باید برای مردم شناخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید