تحریم های رسانه ای نشان می دهد که کشورهای غربی به دموکراسی اعتقادی ندارند


ساعت: 09:53
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920698

هانی زاده تصریح کرد: تحریم رسانه ها نشان می دهد که کشورهای اروپایی و آمریکایی هیچ اعتقادی به دموکراسی و آزادی بیان ندارند و چشم به تحریم نهادها و شخصیت های رسانه ای ایرانی گذاشته اند اما در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب گفت: تحریم های اخیر آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی علیه رسانه های ایران نشان می دهد که جنگ ترکیبی کشورهای اروپایی علیه ایران شکست خورده است.

وی در ادامه گفت: جنگ ترکیبی که در سه ماه گذشته با حضور بیش از 40 کشور اروپایی علیه ایران انجام شده است در واقع برای حذف ایران از معادلات سیاسی و بین المللی بوده است.

خانی زاده افزود: اما هوشیاری مردم ایران و توانمندی نیروهای امنیتی ایران باعث شد جمهوری اسلامی از این جنگ شکوهمند ترکیبی عقب نشینی کند.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اکنون با شکست جنگ ترکیبی، اروپایی ها جنگ روانی جدیدی را علیه ملت ایران آغاز کرده و تحریم شخصیت های رسانه ای و خبرگزاری های ایرانی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی تصریح کرد: تحریم رسانه ها نشان می دهد که کشورهای اروپایی و آمریکایی هیچ اعتقادی به دموکراسی و آزادی بیان ندارند و هدف خود را تحریم نهادها و شخصیت های رسانه ای ایرانی قرار داده اند اما در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید