سرنوشت اوکراین نشان می دهد که سیاست های شیطانی غرب / کشورهای سازش جایی در جهان ندارند


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811573

محمد منتظری گفت: سرنوشت اوکراین نمونه بسیار خوبی برای نشان دادن سیاست های شیطانی غرب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد منتظری کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وقتی تاریخ را مطالعه می کنیم به این نتیجه می رسیم که کشورهای دارای تفکر سازش در وضعیت خوبی قرار دارند. در جهان من یکی ندارم

وی ادامه داد: پس از مقاومت اولیه فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل، سازش با این رژیم حاصل شد اما این سازش نتوانست جلوی تجاوزات و زیاده خواهی های اسرائیل را بگیرد.

این کارشناس افزود: سرنوشت اوکراین نمونه بسیار خوبی برای نشان دادن سیاست های شیطانی غرب است.

منتظری افزود: ناتو و آمریکا ابتدا با انعقاد قراردادهای امنیتی و دفاعی سعی در کاهش سپر دفاعی اوکراین داشتند که این اقدام در نهایت به نابودی آن کشور انجامید.

او گفت که اوکراین مجهزترین موشک ها و تجهیزات نظامی را در دوران شوروی داشت، اما به دلیل وابستگی به ناتو تمام قدرت نظامی خود را در میدان نبرد از دست داده و اکنون سلاحی برای مقاومت در برابر جنگ روسیه ندارد.

این کارشناس ادامه داد: مردمی که امید به ریسمان پوسیده آمریکا و اروپا دارند از خواب بیدار می شوند و چهره واقعی آمریکا و غرب را می بینند. بنابراین رمز موفقیت جمهوری اسلامی مقاومت است.

منتظری افزود: یمن در مقابل مستکبرین ایستادگی کرده و امروز عزت این کشور حفظ شده و فاصله زیادی با پیروزی ندارد، اما کشورهایی که به دنبال سازش هستند قطعا سرنوشتی سیاه دارند.

وی گفت: اتحاد و هم افزایی قوای سه گانه باعث اتفاقات بزرگ و خوبی در کشور شده است و امیدواریم با این روحیه بتوانیم به خودکفایی اقتصادی برسیم.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز اقتدار و ایستادگی ایران در دنیا مثال زدنی است و می خواهند راز این پیروزی را فاش کنند، بنابراین باید در گام دوم انقلاب همچنان پرچم را به دست نظام خود بدهیم. صاحب اصلی، امام «زمان بگذار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید