حاکمان سازش عربی نماینده مردم سرزمین های عربی نیستند/ جنایات رژیم صهیونیستی جایی برای مذاکره باقی نگذاشت.


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834874

دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی جایی برای مذاکره و سازش باقی نگذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی در گفت و گو با یزدرسا با بیان اینکه تنها راه مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان مبارزه مسلحانه است، گفت: جنایات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی جایی برای مذاکره و سازش باقی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه مذاکرات برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی به معنای سازش و بخشش آرمان های مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: حاکمان عرب باید بدانند که دزدی وارد کشور شده و شروع به اشغال کرده است. مذاکره اصلا معنی ندارد.

داچی با اشاره به اینکه حاکمان کشورهای عربی باید به اعمال و رفتار خود در قبال رژیم صهیونیستی عمق بیشتری بدهند خاطرنشان کرد: اما این رژیم هرگز نمی تواند چهره زشت خود را در بین مردم این کشورها تطهیر کند و هرگز در بین این مردم جایگاهی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری ناتوان است از این رو یک جوان رزمنده فلسطینی توانسته به تنهایی با عبور از حصارهای امنیتی این رژیم را فلج کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تا 25 سال آینده نابود می شود و علائم و نشانه های اقتصادی، اجتماعی و اجتماعی که در این رژیم رخ می دهد همه کارشناسان را بر آن داشته است. اجازه دهید مقام معظم رهبری با نابودی رژیم صهیونیستی موافقت کنند و در این بین مردم فلسطین باید با تمام توان در برابر اقدامات این رژیم مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه موج نفرت از رژیم صهیونیستی دیگر محدود به کشورهای اسلامی و مردم ایران نیست، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نه تنها فلسطین را غصب و اشغال کرده، بلکه آن را به پناهگاه تروریست ها و جنایات آنها تبدیل کرده است. نه آزادگان و ملت نیز از موج اقدامات ویرانگر این رژیم غاصب در امان نمانده است، به همین دلیل است که مردم آزادیخواه در سراسر جهان که شاهد این اقدامات هستند، هر روز بر نفرت خود از این اشغالگران می افزایند.

نماینده مردم اردکان در پایان خاطرنشان کرد: قیام مردم فلسطین با سنگ آغاز شد اما این قیام با سنگ ادامه نخواهد داشت اما امروز مردم فلسطین وارد مرحله قیام مسلحانه شدند و این قیام با حمایت مردم فلسطین وارد مرحله قیام مسلحانه شد. ملت ایران، اشغالگران سرزمینشان و مطمئن باشید که پیروزی و پیروزی با آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید