احیای اعتماد عمومی مهمترین رسالت دولت آیت الله رئیسی است/ رهبران لیبرال غربی به دین و مردم اعتقادی ندارند

ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798605

در نماز جمعه استان البرز به موضوعات مهمی چون مذاکرات وین، خطر کوری و ناکارآمدی رهبران لیبرال اشاره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکامام جمعه فردیس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایران با زیاده خواهی آمریکا مخالف است، گفت:

حجت الاسلام حسینی سردار سلیمانی را نماد افتخار ملت ایران و جهان اسلام دانست و افزود: وقتی شبکه های اجتماعی در دست دشمن است برای مردم ما تصمیم می گیرند بنابراین رهبر معظم انقلاب گلایه کردند که چرا مجازی هستند. میمون ها

وی گفت: خواسته ما این است که دروازه بان اخبار شبکه های اجتماعی خارجی باشیم و باید در مقابل رسانه های مستبد بایستیم. “رسانه ها برای اصلاحات عمومی فشار می آورند. آنها تهدید می کنند.

حسینی افزود: دشمن با سیستم موشکی، هسته ای، منطقه ای و حقوق بشری تلاش می کند ایران را مانند عربستان به گاو شیرده تبدیل کند و هویت کشورمان را از ما بگیرد. آیا ایران است؟

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی بر ما حکومت نخواهیم کرد، گفت: برخی دین را مقصر ناکارآمدی می دانند و نمی گویند رهبر لیبرالی که نه دین دارد و نه به مردم اعتقاد دارد جیبش پر است. انقلابی و مردمی

احیای اعتماد عمومی مهمترین رسالت دولت آیت الله رئیسی است

امام جمعه کرج همچنین لغو حجاب را عامل بی ثباتی خانواده دانست و در خطبه های نماز جمعه کرج گفت: عفاف و حجاب مهمترین عنصر در مبارزه با اهداف استکباری است. سلاح ها

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 5 افزود: رزمندگان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزم راسخ و توکل به خدا با جوانمردی و ایثار وارد کارزار شدند و عراقی ها با وجود همه حمایت های رزمندگان ایرانی شکست خوردند. “آنها خوردند و آسیب شدیدی دیدند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار خود با هیئت دولت به دولت تذکر دادند که اعتماد عمومی را تقویت و امید مردم را بازگرداند، ادامه داد: برای اینکه اعتماد مردم سلب نشود.

او گفت: «این یک هشدار مهم است که بازسازی عمومی باید مهمترین مأموریت دولت باشد.

لیبرال های غربی به کاخدا نگاه کردند

همچنین حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه موقت مهرشهر در جمع نمازگزاران گفت: امام (ره) بصیرت سیاسی را از شروط اجتهاد می داند. امروز برخی از اعضای اپوزیسیون دشمن شده اند. و قدمی برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی دین دارند اما بصیرت ندارند، افزود: بصیرت، بصیرت است و مردم برای بصیرت خود ارزش قائل هستند. بصیرت وجه تمایز قرآن بالای نیزه با قرآن فصیح است. و همین افراد صاحب اشتر را تندرو می دانند.

مالکی گفت: اگر کسی بصیرت داشته باشد می داند که مالک اشتر نکایی یاور واقعی ولایت بوده است. امروز باید تفاوت بین یک خانه دار که مشکلات را از راه دور مشاهده می کند و کسی که در میدان حضور دارد را درک کرد، زیرا برخی از لیبرال های غربی قبلاً به کاده نگاه می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید