افزایش اعتماد عمومی نتیجه دیدارهای مردمی آیت الله رئیسی است

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784531

علی مرادزاده حضور آیت الله راسی در میدان بین مردم را موجب افزایش اعتماد مردم و اقتدار مسئولان دانست و گفت: تصمیم گیری در صحنه مشکلات کشور را حل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادزاده در گفت و گو با صبح زاگرس درباره سفرهای رئیس جمهور به نقاط مختلف کشور و همچنین روابط عمومی دولت و نقش وی در حل مشکلات مردم گفت: دولت تلاش جدی برای اجرای شعار مردمی و مردمی داشته است. برای این موضوع روز جمعه را برای حضور در بین مردم انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه هوشیاری و توجه به شعار مردم از سوی رئیس جمهور مایه امیدواری افکار عمومی است، گفت: شخصیت مردمی جمهوری اسلامی مستلزم حضور کارگزاران در بین مردم و داشتن چهره مردمی در این ریاست جمهوری اعتماد عمومی را در میان مردم باز می گرداند و همچنین اعتماد کارمندان دولت را به افکار عمومی افزایش می دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی تقویت امید در جامعه را یکی دیگر از جنبه های مثبت حضور آیت الله رئیسی در بین مردم دانست و افزود: تداوم حضور رئیس جمهور در میان مردم، مشکلات، موانع پیشرفت و توسعه کشور را شناسایی می کند. عینی، معتبر و مستند «مشکلات با تصمیم گیری در محل بلافاصله و به سرعت حل خواهند شد.

مرازاده تحرک مسئولان محلی را حاصل حضور رئیس جمهور در میدان دانست و گفت: تحرک در استان ها، بخشداری ها، سازمان های مردم نهاد، تعاونی های روستایی حاصل حضور رئیس جمهور در میدان است که منجر به شناسایی موانع و مشکلات تولید می شود. وضعیت کشور را بهبود خواهد بخشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید