دولت جدید باید پاسخگو و شفاف باشد / آیت الله رئیسی می تواند اعتماد عمومی را بازیابی کند

زمان: 10:33
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777039

حجت الاسلام حادمی گفت: اگر این دولت مسئولانه و شفاف برای حل مشکلات مردم عمل کند ، می توان ادعا کرد که امیدسازی و اعتمادسازی به معنای واقعی کلمه در جامعه امروز حاکم خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حادمی ، رئیس تبلیغات اسلامی گچساران ، در گفتگو با صبح زاگرس ؛ وی در مورد اصل اعتمادسازی در جمهوری اسلامی گفت: یکی از نقاط امید به آینده توجه به زوال و انحطاط مدارسی است که مدعی بهبود شرایط زندگی ، اجتماعی ، اقتصادی و … مردم. “سایر مشکلات انسانی در جوامع مختلف صنعتی این اصل مهم را برای همه آشکار می کند که تنها منجی جهان بشری می تواند جهان را از عدالت پر کند.

وی افزود: بنابراین ، در این عصر ، نظام سلطه مشکلات جامعه ما را با انگیزه ها و توطئه های مختلف حل کرده است و بنابراین رسانه های دشمن مشکلات مردم را برای دلسردی آنها منتشر می کنند ، بنابراین در این زمینه باید به آنها اطلاع داد که افرادی که ما باید نقاط قوت و ضعف نظام اسلامی را با هم ببینیم و اینکه فقط به کارآیی نظام مقدس جمهوری اسلامی صفر و صد درصد نگاه کنیم ، صحیح نیست ، بنابراین باید پیشرفت ، موانع و مشکلات را با هم ببینیم.

حجالاسلام حادمی گفت: یکی از نعمت های استقرار نظام جمهوری اسلامی ، مسئله استقلال کشور ما است ، در واقع داشتن استقلال در کنار امنیت ، جرقه های امید را در جامعه ایجاد می کند و مردم را نسبت به آینده خوشبین می کند زیرا ناامنی است. ما شاهد مشکلات فراوانی در کشورهای همسایه هستیم.

وی افزود: با این حال ، یکی از دلایل سرخوردگی در جامعه وعده های پوچ و تبلیغاتی کارکنان به مردم است ، اگر می خواهیم ناامیدی و بی اعتمادی را در جامعه کاهش دهیم ، مسئولان باید صادقانه با مردم صحبت کنند.

مسئول تبلیغات اسلامی گچساران گفت: بنابراین یکی از عواملی که می تواند در جامعه ما امید ایجاد کند ، مطالبه صحیح اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی است ، یعنی دیدن نکات مثبت و منفی و در صورت مشاهده یک نقطه مثبت. جایی “تقویت و در صورت مشاهده نکته منفی ، باید سخت کار کنیم تا این مشکل حل شود.

وی با اشاره به انتظارات بالای مردم از دولت جدید گفت: مردم خوشبین هستند و امیدوارند با توجه به سابقه کار آیت الله رئیسی ، هر چند از طریق عمل ، به اهداف نظام اسلامی در این دولت دست یابند. وعده ها و راه حل هایی برای مشکلات برجای مانده از دولت های قبلی می تواند اعتماد عمومی را افزایش داده و اعتماد عمومی را یکبار دیگر بازیابی کند.

حجالاسلام حادمی گفت: اگر این دولت مسئولانه و شفاف برای حل مشکلات مردم عمل کند ، می توان ادعا کرد که ایجاد امید و ایجاد اعتماد در جامعه امروز اتفاق می افتد و بنابراین این دولت کار بسیار دشواری برای انجام خواهد داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید