دولت آیت الله رئیسی باید با شفافیت اعتماد مردم را بازگرداند

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785145

رحیم محمدی گفت: دولت سیزدهم باید با شفاف سازی اعتماد مردم را بازگرداند و به شعارها و وعده ها عمل کند بنابراین دولت باید نسبت به تقویت پیوند مردم و نظام اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم محمدی فعال سیاسی گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس؛ آیت الله رئیسی در خصوص اصل اعتمادسازی در دولت گفت: رهبر فرزانه انقلاب در اولین دیدار خود با شورای دولت سیزدهم بر بازگرداندن اعتماد و امید در بین مردم تاکید کردند، بنابراین با توجه به ضعف هایی که در دولت های گذشته وجود داشت، بزرگترین سرمایه یک سیستم که باید با شفافیت و تحقق وعده ها محقق شود.

وی افزود: با وجود شرایط اقتصادی و معیشتی در جامعه، مردم همچنان منتظر تغییرات در شرایط فعلی و کاهش فشار اقتصادی بر زندگی خود هستند. اگر بخواهیم صادقانه به موضوع نگاه کنیم، این روزها نشانه هایی از دولت سیزدهم است، «مردم به وضوح دیده می شوند، مبارزه با فساد نیز در عملکرد آیت الله رئیسی.

محمدی افزود: برای تغییر شرایط فعلی، اجرای سیاست اقتصادی مقاومتی و تکیه بر توان داخلی می تواند مشکلات کشورمان را مرتفع کند چرا که ایران اسلامی دارای منابع و ذخایر ارزشمند معدنی است که در صورت برنامه ریزی دقیق می تواند تحریم ها را نیز خنثی کند. او گام های بی رحمانه ای برداشت. .

این فعال سیاسی گچسارانی گفت: بنابراین در شرایطی که دشمنان قسم خورده این انقلاب با اعمال تحریم های همه جانبه درصدد نابودی این انقلاب هستند، تکیه بر توان داخلی کشور عامل مهمی برای عبور از این مشکلات خواهد بود.

محمدی افزود: در حالی که معتقدیم باور به توانایی و کارآمدی جوانان کشورمان عامل توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود، اما همه به موضوع مهم پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه های هسته ای، نظامی و موشکی پرداخته ایم. کره ها ، نانوفناوری و.. «با توجه به استفاده از نخبگان در این حوزه ها، بنابراین تزریق اعتماد به نفس در جوانان، دولت را ملزم به بررسی دقیق این موضوع می کند.

این فعال سیاسی گچسارانی افزود: در بحث سیاست خارجی، قدرت و نفوذ منطقه‌ای ایران، امنیت و آرامش کشورمان را تضمین می‌کند، هرچند باید تحرکات دیپلماسی ما دوچندان شود تا دیپلماسی پویا مشکلات را حل کند. اقتصاد کشور

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت آیت الله رئیسی گفت: دولت سیزدهم در تهیه واکسن تاج بسیار خوب عمل کرده و نتایج آن مشهود است. با این حال حضور رئیس جمهور در میان مردمش بارقه های امید می دهد که دل مردم را به دست آورد، اما همچنان از دولت سیزدهم انتظار می رود در زمینه اشتغال جوانان آستین تلاش کند و با بی عدالتی، تبعیض، اشرافیت مبارزه کند. ، رانت خواری و فساد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

محمدی در پایان گفت: دولت آیت الله رئیسی باید با شفافیت اعتماد مردم را بازآفرینی کند و به شعارها و وعده های خود عمل کند، بنابراین شایسته است دولت سیزدهم با اقدامات خود پیوند مردم و نظام را تقویت کند. و در این زمینه نباید خللی ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید